וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט: צרפת פתחה את מוקדמות היורו עם 0:4 על הולנד

אמבפה שימש לראשונה כקפטן וסיפק צמד (22, 88) ובישול לגריזמן (2), גם אופמקאנו כבש (8) בהצגה של סגנית אלופת העולם. ממפיס החמיץ פנדל. שלושער ללוקאקו ב-0:3 של בלגיה על שבדיה, צ'כיה הרשימה ב-1:3 על פולין, ניקולאסקו כבש מול איי פארו

תקציר: צרפת - הולנד 0:4/ספורט1

ארבעה חודשים בלבד אחרי שאיבדה את תואר אלופת העולם, הסגנית צרפת החלה הערב (שישי) את דרכה לעבר אליפות אירופה במוקדמות יורו 2024 עם 0:4 מהדהד על הולנד. בלגיה הרשימה ב-0:3 על שבדיה במשחק אותו ניהל אוראל גרינפלד, בעוד צ'כיה רשמה 1:3 נאה על פולין.

צפו בכל השערים ממשחקי הערב במוקדמות

תקציר: כל שערי הערב ממשחקי מוקדמות יורו 2024, יום שישי 24.3/ספורט1
שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
הצגה. גריזמן ואמבפה/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

צרפת - הולנד 0:4

פתיחת הקמפיין מסמנת גם עידן חדש בנבחרת צרפת, לאחר הפרישה מהמדים הלאומיים של הוגו לוריס, רפאל וראן וגם קארים בנזמה, שהסתכסך עם המאמן דידייה דשאן. אם לשפוט על פי המשחק הראשון, דומה שהטריקולור בדרך הנכונה - ועוד איך. קיליאן אמבפה ענד לראשונה את סרט הקפטן והצעיד את נבחרתו לניצחון ענק שהותיר טעם של עוד. מנגד, רונלד קומאן בוודאי קיווה לבכורה מחודשת טוב היותר, וגם היעדרותם של חמישה שחקנים שנדבקו בווירוס מספר ימים לפני המשחק לא יכולה להוות תירוץ. ביכולת כזאת, אפילו המקום השני לא מובטח להולנדים.

סגנית אלופת העולם פתחה בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשרנדל קולו מואני שהועדף בחוד על פני אוליבייה ז'ירו מצא את אמבפה, הכוכב העביר כדור רוחב ואנטואן גריזמן המשיך בנגיעה אחת פנימה. הכתומים לא הספיקו להתאושש, ובדקה השמינית לא הצליחו להתמודד עם כדור חופשי של גריזמן, יספר סילסן הדף לא טוב ודאיו אופמקאנו אמר תודה ודחק פנימה את ה-0:2. בדקה ה-22 מצא אורליאן טשואמני את אמבפה, שהצטרף לחגיגה, הפך את זה ל-0:3 מדהים וציין את שערו ה-37 בנבחרת - כמו קארים בנזמה. בדקה ה-88 הניח את הדובדבן על הקצפת ועקף את בנזמה, עם בעיטה נאה מקצה הרחבה. בדקה ה-95 נגע אופמקאנו ביד ברחבה, ממפיס דפאי החמיץ וחתם ערב אומלל לכתומים.

משחק נוסף:

גיברלטר - יוון 3:0
ליוון: גיורגוס מסוראס (11), עמנואיל סיופיס (45), אנסטסיוס בקסטאס (58)

לפני המשחק: פרידה מרגשת מהשחקנים שפרשו מהנבחרת

אמבפה ממשיך לטפס ברשימת כובשי כל הזמנים של צרפת

צפו בתקציר: שלושער ללוקאקו, בלגיה דרסה בשבדיה

תקציר: שבדיה - בלגיה 3:0/ספורט1

שבדיה - בלגיה 3:0

השדים האדומים שרוצים לשכוח מהמונדיאל המאכזב פתחו ברגל ימין את עידן דומניקו טדסקו, במשחק אותו ניהל אוראל גרינפלד עם צוות כל-ישראלי. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-35, כשדודי לוקבאקיו הגביה לרחבה מאגף ימין ורומלו לוקאקו נגח היטב פנימה. בדקה ה-49 קיבלנו שחזור - הפעם היה זה כדור רוחב של לוקבאקיו, וחלוץ אינטר המשיך מקרוב כדי להכפיל את התוצאה. הכוכב השלים שלושער בדקה ה-83, הפעם מבישול של יוהאן בקאיוקו בן ה-19, בהופעת הבכורה שלו. אחרי שנה שלמה, שברובה ישב בצד עקב פציעה קשה, זלאטן איברהימוביץ' שב למדים הלאומיים ורשם הופעה 122, כשעלה מהספסל בדקה ה-73 ובגיל 41 הפך לשחקן המבוגר בתולדות מוקדמות היורו, אך לא הצליח להושיע.

משחק נוסף:

אוסטריה - אזרבייג'אן 1:4
לאוסטריה: מרסל זאביצר (27, 50), מיכאל גרגוריץ' (29), כריסטוף באומגרטנר (69), לאזרבייג'ן: אמין מחמודוב (61)

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם רומלו לוקאקו. Linnea Rheborg, GettyImages
במקום הנכון, בזמן הנכון - פעם אחר פעם. לוקאקו/GettyImages, Linnea Rheborg
שחקני נבחרת צ'כיה חוגגים. רויטרס
בליץ בפתיחה. צ'כיה בעננים/רויטרס

צ'כיה - פולין 1:3

המומנטום הרע של רוברט לבנדובסקי וחבריו נמשך, עם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הצ'כים ניצלו זאת בקרב בין שתי הנבחרות שאמורות לסיים בראש הבית, והשיגו מקדמה גדולה להמשך הקמפיין. הפתיחה של המארחת היתה מהממת, לא פחות: לדיסלב קרייצ'י נגח פנימה אחרי פחות מחצי דקה, בדקה השלישית קבע תומאש צ'בנצ'רה 0:2 מדהים. בדקה ה-64 הצטרף גם יאן קוכטה לחגיגה, כשהמשיך פנימה כדור רוחב משמאל וקבע 0:3. דמיאן שימנסקי רק צימק (87).

משחק נוסף:

מולדובה - איי פארו 1:1
למולדובה: יון ניקולאסקו (87, בפנדל). לאיי פארו: מאדס מיקלסן (27)

שחקני נבחרת מונטנגרו חוגגים. רויטרס
ניצחון צודק. מונטנגרו חוגגת/רויטרס

צפו ב-0:1 של מונטנגרו על בולגריה

תקציר: בולגריה - מונטנגרו 1:0/ספורט1

בית ז'

בולגריה - מונטנגרו 1:0

יוני סטויאנוב פתח בהרכב של מלאדן קרסטאיץ' והשלים 90 דקות, אך הנבחרת שלהם פתחה קמפיין בצורה מאכזבת, עם הפסד צודק - הפסד בכורה של אקס מכבי תל אביב בתפקיד. בדקה ה-70 הלחץ המונטנגרי נשא פרי, כשהאורחת ניצלה איבוד כדור, ולאחר חילופי מסירות נהדרים סיים ניקולה קרסטוביץ' מול שער ריק וקבע את תוצאת הסיום. בלם מכבי נתניה פלאמן גלאבוב בילה את 90 הדקות על הספסל של המארחת.

סרביה - ליטא 0:2

אם שופטים לפי כישרון בלבד, סרביה אמורה לדהור ליורו. הערב היא סימנה V על הספתח, עם ניצחון נינוח לפני הקרב הגדול מול מונטנגרו בשבוע הבא. דושאן טאדיץ' הכניע ראשון את שוער עירוני קרית שמונה זיגוס ברטקוס (16), בדקה ה-53 בישל לדושאן ולאחוביץ' את השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully