וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבת נבחרת ישראל בלארוס עשויה להיות מודחת ממוקדמות היורו

על רקע הפרת זכויות אדם והתמיכה ברוסיה, שיגר נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין מכתב ל-100 חברי פרלמנט האיחוד האירופי: "עוקבים אחר ההתפתחויות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

האם יריבת נבחרת ישראל בלארוס תושעה מאופ"א, ובכך תסיים את דרכה במוקדמות יורו 2024? נשיא הארגון אלכסדר צ'פרין שיגר היום (שישי) מכתב ל-100 חברי פרלמנט האיחוד האירופי, ובו נכתב בין היתר כי "אופ"א מתכוונת לדון במצב בבלארוס בישיבת ההנהלה הבאה שלנו. אנחנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות" - זאת על רקע תמיכת המדינה ברוסיה, במהלך המלחמה שלה באוקראינה. הישיבה תיערך ב-4 באפריל. נבחרת ישראל עתידה לפגוש את נבחרת בלארוס ב-16 ביוני 2023, ולאחר מכן שוב ב-12 בספטמבר.

כידוע, קבוצות ונבחרות ספורט מרוסיה הושעו מפעילות ברוב המסגרות הבינלאומיות, ביניהן מפעלים של אופ"א ופיפ"א - זאת בניגוד לבלארוס, לפחות עד רגעים אלה.

שחקני נבחרת בלארוס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בסכנת הדחה. נבחרת בלארוס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מוקדם יותר השבוע ניסחו קבוצה של חברי פרלמנט שוויצרים מכתב לצ'פרין, ובו דרשו לדחות את משחקה של נבחרת שוויץ מול הבלארוסים, שיתקיים מחר. "אנחנו לא מוכנים לקבל את העובדה שנבחרתנו אמורה לשחק במוקדמות היורו מול מדינה שאחראית להפרות בוטות של זכויות אזרח, ושתומכת במלחמה של רוסיה מול אוקראינה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully