וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "שחקנים מבינים שאפשר לעשות את זה, לא לחכות להזדמנות הבאה"

24.3.2023 / 16:28

מאמן הנבחרת לא התרשם מכוכבי קוסובו ("באים כנבחרת") וקבע: "סולומון וגלוך לבד לא יספיקו, הדגש הוא על הנבחרת" (שבת, 20:00)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

נבחרת ישראל תפתח מחר (שבת, 20:00) את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם משחק ביתי מול קוסובו במחזור הראשון. לקראת המשחק שעשוי בהמשך להתברר כקריטי מול יריבה ישירה בקרבות ההעפלה, המאמן אלון חזן התייצב למסיבת העיתונאים.

"הצבנו מספר מטרות. כולם רוצים העפלה לכל טורניר, אבל המטרה הייתה להחזיר את הנבחרת לקהל האוהדים ולמלא אצטדיונים, שמח שעושים את זה כי הקהל תומך בשחקנים. לא רוצים לגרש אף שחקן שהוא בוגר בגיל בגלל הגיל שלו. לא מחכים ששחקנים יתפתחו ויגיעו לגיל הראוי, כששחקן משחק וראוי ל-11 הראשונים זה לא משנה אם הוא בן 18 או 38".

אלון חזן, ביברס נאתכו, נבחרת ישראל. אסי קיפר, אתר רשמי
בדרך לטורניר גדול? חזן ונאתכו/אתר רשמי, אסי קיפר

עוד בנבחרת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על האופטימיות בנבחרת אמר המאמן: "ביטחון ואמון נובע מזה שאתה יודע מה שיש בך ואתה מאמין בעצמך. אם צריך כל הזמן שמישהו מבחוץ ישכנע אותך, לא תצליח. שחקנים מקבלים את הכל כדי להאמין בעצמם, אנחנו מאמינים בהם. גם ברומניה וקוסובו חושבים שהמקום השני שלהם וזה לגיטימי לגמרי, אבל אנחנו צריכים להפסיק להתבייש לדרוש מעצמנו להגיע למקומות האלה. חדר ההלבשה שלנו מלא בשחקנים שמבינים שיכולים לעשות את זה ולא צריכים לחכות להזדמנות הבאה. אם ננצח את קוסובו אנחנו לא ביורו, אם חלילה יקרה משהו אחר לא נאבד את היורו. רוצים לעשות את זה צעד צעד עם המון השקעה ואמון בעצמנו, יודעים שיש אפשרות לעשות את זה".

על נבחרת קוסובו: "מה שחושבים שם לא צריך להעסיק אותי. יש להם את השאיפות שלהם אבל אנחנו עסוקים בשאיפות שלנו. יש להם שחקנים בקבוצות בכירות, אבל אף אחד לא משחק פה במדי נאפולי או מאיורקה, באים כנבחרת, וכנבחרת אנו יכולים להתמודד מול כל יריבה. לא מתרשם משם כזה או אחר, רוצה לעלות לכר הדשא עם נבחרת שיודעת מה היא צריכה לעשות".

על מנור סולומון ואוסקר גלוך: "מנור משמעותי מאוד, רוצים עוד כמה שחקנים שבפורמה טובה בליגות הבכירות. אם נביא רק את מנור, גם בכושר הכי טוב שלו הוא לא יספיק, הדגש הוא על הנבחרת. אם הכדורים יעברו רק דרך גלוך, קוסובו תסתדר איתנו. המטרה היא שכל שחקן ימצא דרך איך בונים ועושים את הדברים שלנו במהלכים קבוצתיי. הדברים צריכים לקרות בפעולות קבוצתיות, לא ששחקן אחד ייקח כדור, יעשה דריבל ויבקיע לבד. צריך שכל שחקן יבין מה חלקו בפאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully