וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך: "לא לחוצים מדי, אבל אם נבוא רגועים זה יתהפך עלינו"

23.3.2023 / 12:24

הטאלנט של נבחרת ישראל דיבר לקראת קוסובו ושוויץ במוקדמות היורו: "אנחנו חושבים שאפשר לעשות את זה הפעם, מחכים לשמח את הקהל". על ההתאקלמות בזלצבורג: "מרגיש הכי בבית בעולם"

אוסקר גלוך לקראת קוסובו/ההתאחדות לכדורגל

עוד לא עברה שנה מאז שאוסקר גלוך פרץ לתודעה של אירופה כולה כשהוביל את נבחרת הנוער של ישראל לגמר היורו עד גיל 19, וכעת השחקן הצעיר של רד בול זלצבורג מתייצב לקמפיין מוקדמות יורו 2024 בנבחרת הבוגרת כאחד השחקנים המובילים בסגל. היום (חמישי) דיבר גלוך לקראת המשחקים נגד קוסובו ושוויץ.

"אנחנו תמיד אופטימיים, מאמינים ושואפים הכי גבוה שיש. אנחנו באמת חושבים שאפשר לעשות את זה הפעם, ומתאמנים חזק. אני מקווה שנעשה את זה", אמר גלוך בנוגע לסיכויי נבחרת ישראל לעלות לטורניר גדול לראשונה מאז 1970. "אנחנו לא לחוצים מדי. באים בגישה הכי טובה שיש ורק במטרה לנצח, אבל גם לא רוצה להגיד שיותר מדי רגועים כי אז זה יהתפך עלינו".

על כך שכל הכרטיסים למפגש עם קוסובו במוצאי שבת (20:00) אזלו והקהל ימלא את אצטדיון בלומפילד, אמר הטאלנט שמכיר היטב את האצטדיון בתור אקס מכבי תל אביב: "מרגש מאוד שמאמינים בנו, זה ייתן לנו דחיפה ענקית ואנחנו רק מחכים לשמח את הקהל".

אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
כבר בגילו הצעיר, אוסקר גלוך הוא אחד השמות המובילים בנבחרת ישראל/ברני ארדוב

גלוך התייחס גם לתיקו 1:1 נגד פולין שרשמה אתמול נבחרת הנוער, בה עדיין משחקים כמה מחבריו לסגל בקיץ האחרון: "ראיתי את המשחק ואני קצת מאוכזב שהם לא ניצחו, כי תמיד כיף כשהנבחרת שלך מנצחת. אני מקווה שהם יעלו לשלב הבא ומאחל להם את כל הטוב שיש".

בנוסף נשאל הקשר על ההתאקלמות שלו באוסטריה מאז המעבר לרד בול זלצבורג: "דוד שלי איתי כמעט קבוע, ההורים שלי באים לבקר הרבה, גם חברים לפעמים. מרגיש לי הכי בבית בעולם, רד בול קיבלו אותי הכי יפה שיש. מבחינת סדר היום, אתה כל היום במתחם וזו הרמה הכי מקצועית שיש. הכי כיף בעולם ואני מקווה להמשיך ביכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully