וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה לא הצליח להתגבר על הפציעה, ייעדר מול קוסובו ושוויץ

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 19:26

שחקן הכנף שנפצע באימון הנבחרת לא ייכלל בסגל של חזן לפתיחת הקמפיין. אין הפתעות בתרגול המסכם: וייסמן, שלמה וחזיזה אמורים לפתוח. ז'ירס: "סולומון? לישראל יש 11 שחקנים מסוכנים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

קצת יותר מיממה לפני המשחק הראשון של נבחרת ישראל מול קוסובו בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024 (שבת, 20:00), מפלס ההתרגשות בנבחרת מתחיל לעלות.

מי שלא ייכלל בסגל של אלון חזן לצמד המשחקים הוא ליאל עבדה, שלא הצליח להתגבר על הפציעה שספג באימון ביום שני. שחקן הכנף מסלטיק ייעדר גם מחר נגד קוסובו וגם מול שוויץ בשלישי, ואתמול הנבחרת כבר הודיעה על זימון של שחקן התקפה אחר במקומו לסגל - לירן רוטמן ממכבי נתניה.

בנבחרת סיפרו כי היום אחרי הצהריים, כשהשחקנים עלו לראשונה על הדשא באצטדיון בלומפילד, מימד חדש של מוכנות והתרגשות נכנס. האימון היה כמובן ללא קהל, אבל לראשונה באצטדיון שבו הנבחרת תארח מחר את המשחק, וללא ספק מדובר בעוד אלמנט שמכניס את השחקנים להתרגשות לקראת תחילת הקמפיין. מה שעוד שבתווך יש את כניסת השבת, כשרבים בסגל של הנבחרת קרובים מאוד לדת, כשהיום הקדוש מוסיף עוד מימד של התרגשות מיוחדת ולאווירה.

ליאל עבדה, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
לא התגבר על הפציעה. עבדה/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בכל הנוגע לצד המקצועי, אלון חזן לא ערך אתמול אימון שבו הוא חשף בפני השחקנים את ההרכב שלו, אולם בתרגול המסכם היום לא נערכו הפתעות. ה-11 של המאמן הלאומי די ברורים: הפציעה של איאד אבו עביד חיסלה את הסיכוי שלו לשחק ורז שלמה ישחק לצד מיגל ויטור במרכז ההגנה, את מקומו של ליאל עבדה הפצוע ימלא דולב חזיזה, ובהתקפה אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון יהיה זה שון וייסמן שיפתח ולא תאי בריבו.

בנבחרת ממשיכים ללמוד את נבחרת קוסובו, ובישראל יודעים שיפגשו יריבה שקרובה מאוד אליה ברמתה. עם זאת, בבית, באווירה הנכונה, כשלא מעט שחקנים בנבחרת מגיעים בכושר טוב, במחנה הישראלי מאמינים שאפשר לפתוח ברגל ימין את הקמפיין ולנצח בהתמודדות.

ביברס נאתכו, קשר נבחרת ישראל. קובי אליהו
סמל למחויבות. נאתכו/קובי אליהו

אם עד אתמול בערב הכל היה קצת מנומנם והאימונים התקיימו בסטריליות בבית הנבחרות בשפיים, כאשר המשחק עוד היה רחוק מהשחקנים - המסיבה הפרטית שערכו אמש (חמישי) השחקנים לקפטן שעתיד לפרוש, ביברס נאתכו, הכניסה את כולם למצב רוח של משחק.

אחד השחקנים סיפר אמש: "לראות את ביברס כל כך נרגש מהמחווה שעשינו לו אחרי כל כך הרבה שנים של קריירה ואחרי כל כך הרבה משחקים שלו בנבחרת ישראל - רק המחיש לכולם עוד יותר את המשמעות של להיות שחקן בנבחרת ישראל. ההרגשה היא שהמשחק כבר מתחיל לגרד לכולם באצבעות".

שחקן נבחרת קוסובו, פלורנט האדרז'ונאי. Quality Sport Images, GettyImages
גם הוא רוצה לפתוח ברגל ימין. פלורנט האדרז'ונאי/GettyImages, Quality Sport Images

קוסובו

הנבחרת החדשה באירופה תקווה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר גדול בתור מדינה עצמאית. הקבוצה שהחלה לשחק לראשונה במסגרת רשמית במוקדמות מונדיאל 2018 לא הרשימה בשתי ההופעות שלה במוקדמות גביע העולם, אך במוקדמות היורו הקודם סיימה במקום השלישי והמכובד בבית שלה, אחרי אנגליה וצ'כיה ולפני בולגריה ומונטנגרו. על הקווים עומד שחקן העבר האגדי של נבחרת צרפת, אלן ז'ירס. השחקן הבכיר בנבחרת והקפטן שלה הינו אמיר רמאני, בלם נאפולי. גם בהתקפה של הנבחרת ישנם מספר שחקנים מסקרנים כמו חלוץ מאיורקה ודאט מוריץ' שכבש העונה 10 שערי ליגה בספרד, מילוט ראשיצה מגלאטסראיי וארבר זנלי מריימס. מי שחסר לז'ירס הוא אלבסן רשאני, שחקן הכנף של קלרמון.

"באנו לישראל כדי להמשיך את ההתקדמות שלנו ולהוציא תוצאה טובה", אמר ז'ירס במסיבת העיתונאים. "אנחנו לא מתעסקים כרגע בסיכויים לנצח, צריך להיות מרוכזים בכל משחק. המטרה שלנו היא לעשות את המיטב, לנצח ולהתקדם - לא להתעסק בסיכויים. יש עלינו לחץ, אבל בלי לחץ אי אפשר לנצח וזה בסדר מבחינתי. אני מקווה לתעל את הלחץ הזה לכדי ניצחון". על מנור סולומון אמר המאמן: "יש לישראל 11 שחקנים מסוכנים. אסור לשכוח אף אחד מהם".

"אני מאמין שאפשר להשיג תוצאה טובה", אמר רמאני אמש. "יש פה חבורה טובה של שחקנים שכולם מצטיינים בקבוצות, אין סיבה שלא נשיג שלוש נקודות".

הרכבי הקבוצות

שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
אצטדיון: בלומפילד

עוד בבית הישראלי

בלארוס - שוויץ (שבת, 20:00)
אנדורה - רומניה (שבת, 22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully