וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "בטוח שנעלה ליורו, הנבחרת הזו מוכנה"

24.3.2023 / 16:16

הקפטן היוצא של נבחרת ישראל דיבר במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת הקמפיין מול קוסובו (שבת, 20:00): "שמח מיוזמת השחקנים, חלקם בכו, זה מחמם את הלב"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

רגע האמת של נבחרת ישראל הגיע, ומחר (שבת, 20:00) היא תחל את המסע לעבר יורו 2024 עם משחק ביתי מול קוסובו במחזור הראשון של המוקדמות. פרט לשוויץ הפייבוריטית, ישראל צפויה להיאבק גם מול קוסובו ורומניה על שני המקומות הראשונים, כאשר בתום עשרת המחזורים יקווה אלון חזן לעשות היסטוריה ולהפוך לאיש שמעלה את הנבחרת לאליפות אירופה ראשונה בהיסטוריה ולטורניר גדול ראשון מאז מונדיאל 1970.

יממה לפני שאצטדיון בלומפילד יתמלא עד אפס מקום, הנבחרת מקיימת היום מסיבת עיתונאים אליה התייצב הקפטן ביברס נאתכו, שעבורו חלון הנבחרות הנוכחי יהיה האחרון לפני פרישה מהמדים הלאומיים.

ביברס נאתכו, שחקן נבחרת ישראל. אסי קיפר, אתר רשמי
סוף עידן. נאתכו/אתר רשמי, אסי קיפר

עוד בנבחרת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ביברס נאתכו דיבר על המסיבה שערכו לו חבריו לנבחרת לכבוד פרישתו מהמדים הלאומיים ואמר: "ערב מאוד מרגש מבחינתי, שמח על ההערכה שקיבלתי. לימדו אותי לא לצפות להערכה ותודה, זה בא מיוזמת השחקנים והיו שם שחקנים שבכו, זה אומר בשבילי המון ולא מובן מאליו. כששחקנים ואנשים מערכיים מה שעשיתי במשך כל השנים, זה משהו שמאוד מחמם את הלב".

"ההחלטה שלי? במהלך כל הקריירה כתבתי את הסיפור לפי איך שאני רוצה. הכי קשה לי כי אני בטוח שהנבחרת הזו תעלה ליורו. נעשה את זה, ואני שמח שיש לי את המשחק הראשון להיות איתם, גם אחרי זה בשוויץ אהיה איתם. הייתי בהרבה חדרי הלבשה, הנבחרת הזו מוכנה. הרבה שנים לא הייתה פיגורה כמו מיגל ויטור מאחורה. יכול לעבור על השחקנים אחד אחד, הביחד בנבחרת הזו יותר חזק מהכל".

אלון חזן, ביברס נאתכו, נבחרת ישראל. אסי קיפר, אתר רשמי
נפרד. נאתכו לצד חזן/אתר רשמי, אסי קיפר

"אלון חזן ויוסי בניון רצו שאהיה לאורך כל הקמפיין, אבל אני אוציא מאלון הבטחה שאם אהיה ביורו אני אהיה שם. גם אם לא בתור שחקן, אהיה שם כעוזר של מישהו, גם בתור אוהד. היה לי חלום להגיע ליורו או מונדיאל, עשינו הכל. לא אגיד שנכשלתי כי מי שמנסה לא נכשל. אהיה חלק מהמשחק מחר ואהיה חלק מהעלייה הזאת".

על תמונת הסיכויים בבית אמר הקפטן: "אנחנו, קוסובו ורומניה נילחם על המקום השני, יש לנו הרבה כבוד אבל יותר מתמקדים בעצמנו ובמה שאנחנו רוצים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully