וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא יחולק פרס ישראל לספורטאי מצטיין? כל המחלוקות והמועמדים

22.3.2023 / 21:30

חברי ועדת פרס ישראל בתחום ספורטאים מצטיינים לא הגיעו להסכמה פה אחד ולכן הפרס היוקרתי לא יוענק השנה. ראש הוועדה אבי נמני הציע את אריק זאבי, שמות נוספים שעלו: ענת דרייגור ולי קורזיץ

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

חברי ועדת פרס ישראל בתחום ספורטאים מצטיינים לא הגיעו להסכמה ולכן הפרס היוקרתי לא יוענק השנה לשנת תשפ"ג. הוועדה בראשותו של אבי נמני ובהשתתפותם של החברים רותם ישראל, פרופ' אבי מויאל וקרן ליבוביץ לא הגיעו להסכמה פה אחד על הענקת פרס ישראל לספורטאים מצטיינים, ולכן הוחלט כי הפרס לא יחולק השנה לשנת תשפ"ג.

כבר לפני שבועיים נערכה פגישת זום ראשונה במטרה להגיע להסכמה פה אחד על המועמד לזכייה. אבי נמני, שהתבקש בפנייה שנעשתה אליו על ידי משרד החינוך לשמש כראש הוועדה, הציע את אריק זאבי כאיש שראוי לקבל את הפרס. ההצעות האחרות שעלו דיברו על ענת דרייגור ולי קורזיץ. בפגישת הזום הראשונה לא הושגה הסכמה פה אחד, ונקבעה פגישה נוספת - שגם במהלכה לא הגיעו הצדדים להסכמה. כתוצאה מתקנון הוועדה, לא היה מנוס מקביעה שלא יחולק הפרס.

אבי נמני מכבי תל אביב בטקס. אריאל שלום
ראש הוועדה. נמני/אריאל שלום

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פרסי ישראל מוענקים מדי שנה ביום העצמאות בירושלים, בטקס ממלכתי במעמד ראשי המדינה. התחומים בהם מוענק הפרס מתחלפים מדי שנה. די חריג שחברי ועדה לא מצליחים להגיע להסכמה פה אחד על מועמד, כשהפעם האחרונה שדבר כזה קרה היה ב-2017, בתחום האמנות הפלסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully