וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל הפריכה את השמועות: "לא הייתי יוצאת עם חבר של טום בריידי"

הרצון שלה שיפרוש, הדייטים עם חברו שלו ועוד: גרושתו של אגדת הפוטבול שברה שתיקה והכחישה את כל הטענות לגבי הפרידה

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

כחמישה חודשים אחרי שהזוג הודיע על פרידה בתום 13 שנות נישואים, דוגמנית העל ג'יזל בונדשן העניקה ריאיון שפורסם היום (רביעי) במגזין "וניטי פייר" ובו החליטה להפריך את השמועות ה"מאוד מכאיבות" להגדרתה, בנוגע לגירושים מאגדת הפוטבול טום בריידי, אותם תיארה כ"מוות ולידה מחדש".

כזכור, כשבני הזוג הודיעו כי דרכיהם יתפצלו נטען כי הסיבה לכך הייתה חזרתו של הקוורטרבק מפרישה, אלא שג'יזל הבהירה בריאיון: "תקשיבו, אני תמיד עודדתי אותו והייתי מוכנה להמשיך לנצח. אם יש אדם שאני רוצה שיהיה הכי מאושר בעולם, זה הוא. האמינו לי. אני רוצה שהוא יגיע להישגים".

הברזילאית אמרה שכלי התקשורת הפכו אותה ל"מישהי שמתנגדת לפוטבול" בגלל הגירושים: "אתם צוחקים עליי? אני למדתי על זה! היינו צוחקים שאהיה מסוגלת לשפוט משחקים מרוב שראיתי כל כך הרבה, ואהבתי את זה".

ג'יזל וטום בריידי. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
רצו דברים שונים. ג'יזל וטום בריידי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

עוד על ג'יזל וטום בריידי

ג'יזל בשיאה, טום בריידי "פאתטי": מה לא עושה הכוכב כדי לחזור לאקסית
בגיל 42, בחוטיני על מוט חשפנות: "ג'יזל שולחת מסר לטום בריידי"
התמונה המפלילה: ג'יזל במיטה עם החבר הטוב של טום בריידי?

עוד בוואלה!

האישה ש"פירקה את הנישואים של טום בריידי וג'יזל" עושה מזה מיליונים

לכתבה המלאה

ג'יזל גם הכחישה שיצאה לדייטים עם חברו של בריידי, איש הנדל"ן ג'פרי סופר, אחרי שדווח על כך ב"דיילי מייל" לפני שישה ימים. "אין לי שום קשר איתו. הוא חבר של טום, לא הייתי יוצאת עם חבר שלו. לא הייתי יוצאת עם הבחור הזה", הבטיחה.

על ההחלטה להתגרש סיפרה: "זה קשה, כי דמיינתי שהחיים שלי ילכו בדרך מסוימת ועשיתי כל מה שהייתי יכולה. הבנו שפשוט רצינו דברים שונים ושאנחנו צריכים לקבל החלטה. זה לא אומר שאתה לא אוהב את הבן אדם השני. זה רק אומר שכדי להיות אוטנטי ולחיות את החיים שאתה באמת רוצה, אתה זקוק למישהו שיהיה מוכן לבוא לקראתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully