וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה ש"פירקה את הנישואים של טום בריידי וג'יזל" עושה מזה מיליונים

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 12:54

הדוגמנית (היהודייה?) ורוניקה ראג'ק ממשיכה לשלוח מסרים שרומזים על קרבה לקווטרבק האגדי, כולל עוד פוסט מפוקפק, וממשיכה לייצר כותרות (ועל הדרך להרוויח מיליונים)

ורוניקה ראג'ק/veronikarajek

ורוניקה ראג'ק, דוגמנית סלובקית בת 26, הפכה השנה לגיבורת קאלט בקרב חובבי הפוטבול בארה"ב, בזכות הקשר המפוקפק שלה עם טום בריידי. בשנה האחרונה, במיוחד מאז שהוא התגרש, נפוצו לא מעט שמועות על קשר בינה לבין שחקן הפוטבול המפורסם בכל הזמנים, ונדמה שהיא נהנית מתשומת הלב, וממשיכה לשלוח רמזים ולהעביר מסרים לבריידי בן ה-45.

זה התחיל עם הצהרות האהבה הפומביות של ראג'ק לאגדת ה-NFL, שהובילו לתגובות רבות של אוהדים שהאשימו אותה בפלירטוט עם בריידי לאחר גירושיו מדוגמנית העל ג'יזל בונדשן. בריידי ובונדשן, 42, הודיעו בסוף אוקטובר שהם מתגרשים לאחר 13 שנות נישואים.

בשביל זה הרסת את המשפחה?! סימני השאלה שמלווים את הפרישה של טום בריידי
התמונה המפלילה: ג'יזל במיטה עם החבר הטוב של טום בריידי?
ג'יזל וטום בריידי מתגרשים: המתח מאחורי הקלעים, והמיליונים שיחולקו

זמן קצר לאחר שבריידי, זוכה שבע פעמים בסופרבול, אישר שהוא פורש באופן סופי מפוטבול ביום רביעי בבוקר, גם ראג'ק וגם בונדשן פרסמו שתיהן פוסטים ברשתות החברתיות. אבל בעוד בונדושן הביעה כבוד והערכה לבן זוגה לשעבר, ראג'ק ממשיכה ליהנות משתומת הלב, עם פוסט משעשע, שעורר גל נוסף של ספקולציות לגבי הקשר הרומנטי הפוטנציאלי שלה עם כוכב ניו אינגלנד לשעבר.

"כל כך קשה לפרוש מימי החוף החמים, אז תיהנו כל עוד הם נמשכים", כתבה הדוגמנית, לצד חמש תמונות שלה מדגמנת ביקיני אדום, עם קונוטציה ברורה לפרישה של בריידי. היא גם שיתפה הודעה בסטורי באינסטגרם שלה המדברת על "התחלות חדשות".

יש לציין שהיא הייתה עד לא מזמן עוד דוגמנית סטנדרטית באינסטגרם, אבל מספר העוקבים שלה התפוצץ מאז ההודעה הראשונה שלה לבריידי, כשביקרה בטמפה ביי כדי לראות אותו משחק ולבשה את מדי הקבוצה. כיום יש לה כבר 3.8 מיליון עוקבים, מספר שעולה כל יום שעובר, וכמובן מכניס לה סכומי כסף גדולים.

"ראיתי את האגדה ואם מישהו שואל אותי שוב אם אני אוהבת את בריידי, כן, אני אוהבת אותו, ותראו לי מישהו שלא", כתבה ראג'ק,"אפילו השונאים שלו אוהבים אותו כי הם יודעים שהוא ה-GOAT, תודה על הופעה מדהימה".

יש לציין שעל פי הדיווחים, ראג'ק עדיין נשואה לרוכב מזחלות האולימפי ויקטור ראג'ק, אך מצב מערכת היחסים שלה לא ברור. ראג'ק לא מתנצלת על התפנית הפרועה שעברו חייה מאז שעזבה את מולדתה, וכאמור, נהנית מתשומת הלב.

יהודייה כשרה, היא משלנו

אגב, מהפוסטים שלה ניתן להבין שהיא יהודייה, בגלל תמונות עם מגן דוד שפירסמה וברכת "חנוכה שמח" שכתבה בעברית. היא מתעקשת שהיא מעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים, ומתגאה שאורח החיים הראוותני שלה, כשהיא טוענת שאת רוב חייה היא מבלה במסיבות ובבילויים.

חבריו של בריידי טוענים ש"הוא ממש לא יוצא עם אף אחד בתקופה הזאת, כולו ממוקד בילדים", אחרי שבשנה האחרונה גם התגרש, גם פרש ממשחק, וגם הואשם שפירק את נישואיו כדי להמשיך לשחק בגיל 44, למרות שהוא הרבה מעבר לשיאו. "אני מאחלת לך רק דברים נפלאים בפרק החדש של חייך", צייצה השבוע ג'יזל אחרי הפרישה של האקס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully