וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה המפלילה: ג'יזל במיטה עם החבר הטוב של טום בריידי?

8.12.2022 / 10:04

לאחר שאנטוניו בראון העלה לסנאפצ'ט תמונת עירום של ג'יזל, הפעם הוא פרסם תמונה שלו במיטה כשלצדו אישה שדומה מאוד, מאוד לגרושתו של בריידי. עוד הטרלה או תחילתו של רומן?

ג'יזל בונדשן בעירום בתמונה שהעלה לאינסטגרם אנטוניו בראון. סנאפצ'ט, אתר רשמי
תמונת העירום של ג'יזל שהפיץ אנטוניו בראון ב"קדנציה" הקודמת בסאגה/אתר רשמי, סנאפצ'ט

זה באמת קרה? האם ג'יזל בונדשן שכבה עם החבר הטוב של טום בריידי?

לפני כשבועיים הפיץ שחקן הפוטבול אנטוניו בראון תמונת עירום של ג'יזל בונדשן בחשבון הסנאפצ'ט שלו. התמונה נמחקה זמן קצר לאחר מכן ועצם העלאתה עורר הרבה שאלות. בראון היה החבר הטוב ביותר של טום בריידי בשנים האחרונות, השניים שיחקו יחד בשתי קבוצות פוטבול, ניו אינגלנד פטריוטס וטמפה ביי באקנירס, והוא אף לן בביתם של בני הזוג ג'יזל ובריידי כשהיה "בין קבוצות" ובתקופת משבר, אחת מני רבות.

אלא שזה סיפור ששייך לעבר, ומה שקרה הלילה הרבה יותר מעניין. בראון מבוקש על ידי משטרת טמפה ביי בעוון תקיפת אישה, אבל נראה שמה שמטריד אותו יותר הוא להטריל את החבר (לשעבר?) - או שמא מדובר ביותר מכך?

ג'יזל בונדשן עם אנטוניו בראון. הסנאפצ'ט של אנטוניו בראון, אתר רשמי
מה פשר התמונה? בראון וג'יזל/אתר רשמי, הסנאפצ'ט של אנטוניו בראון

בראון פרסם בחשבון הסנאפצ'ט שלו תמונה במיטה בין הסדינים עם אישה שנראית דומה מאוד (מאוד!) לג'יזל. אמנם היא לבושה, אבל התמונה הזאת עוררה הרבה מאוד ספקולציות בקרב גולשים, ובהתחשב בהיסטוריית ההטרלות האחרונה של בראון הכול אפשרי.

מצד שני, יש כאלה שבטוחים שלא מדובר בג'יזל אלא בכוכבת הטיקטוק מייגן יוג'יניו, שמיהרה להבהיר: "אני לא מאמינה שאני צריכה להכחיש את זה, אבל זו לא אני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אז מה באמת קרה שם? כנראה שנצטרך להמתין בסבלנות עד הפוסט הבא של בראון, שכאמור נחשד בתקיפת אישה. האירוע קרה לפני שבועיים, כאשר בראון ניסה לסלק את האישה מהדירה שבבעלותו, נעל אותה בחוץ ותוך כדי ויכוח השליך עליה נעל. בשנה שעברה בראון, ששיחק בטמפה ביי באקנירס, עזב את האצטדיון בניו יורק במהלך משחק מול הג'טס ומאז לא שיחק עוד פוטבול וקשה להאמין שיש קבוצה שתיגע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully