וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל, הגולפאית הסקסית ותמונת העירום: אופרת הסבון המתגבשת

23.11.2022 / 0:00

לא שקט בגזרת הפרודים הטריים: החבר "הטוב" של טום בריידי פרסם תמונת עירום של ג'יזל ומחק, ובינתיים הכוכב "נזרק" על ידי המעריצים לזרועותיה של "הגולפאית הסקסית בעולם" פייג' ספיראנאק. כל הפרטים בפנים

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

בסרטון שלמעלה חגגה ג'יזל את הזכייה של טום בריידי בסופרבול, אבל מאז קרו הרבה דברים לא טובים בין השניים. רק לאחרונה הם הגישו מסמכים לגירושין ודוגמנית העל אף נצפתה עם גבר אחר. כעת העניינים מסתבכים עוד יותר, מכיוונים לא צפויים.

גיבור הסיפור הוא ברנש בשם אנטוניו בראון, אחד משחקני הפוטבול הטובים ביותר ב-NFL בעשור האחרון וגם חבר טוב של בני הזוג. בראון, טיפוס מאוד בעייתי, שיחק עם בריידי בניו אינגלנד פטריוטס תקופה קצרה ונופה בשל פרשיית מין. הוא שוחרר מהקבוצה אחרי שבועיים בלבד, ובסיום עונת 2019, כשבריידי עזב לטמפה ביי, הוא לחץ להביא את בראון לקבוצה. בשנה שעברה, במהלך משחק, בראון החליט פתאום שהוא עוזב את המגרש בלי התראה ונעלם מהאצטדיון. הוא שוחרר מטמפה ביי וכאן נעלמו עקבותיו המקצועיים.

ברשת הוא המשיך לככב ואתמול פרסם, לפתע, תמונת עירום של ג'יזל בחשבון הסנאפצ'ט שלו. התמונה הוסרה, ולא ברור האם בראון היה זה שמחק אותה או שסנאפצ'ט . אבל רגע, מה בעצם קרה שם?

ג'יזל בונדשן בעירום בתמונה שהעלה לאינסטגרם אנטוניו בראון. סנאפצ'ט, אתר רשמי
תמונת העירום של ג'יזל שפרסם אנטוניו בראון/אתר רשמי, סנאפצ'ט

בראון היה חבר טוב לא רק של בריידי אלא גם של ג'יזל. הוא נהג ללון לא מעט בביתם ולאחר שזכה יחד עם בריידי בסופרבול במדי טמפה ביי באקנירס ב-2021, אף פרסם תמונה שלו לבד עם הדוגמנית באינסטגרם.

מה הוביל, אם כן, לכך שבראון פרסם את התמונה? האם מדובר באקט נקמה כלפי ג'יזל, או אולי דווקא בריידי הוא מושא הנקם? קשה לדעת כרגע, מאחר שבריידי עדיין לא הגיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
"הגולפאית הסקסית" פייג' ספירנאק. אינסטגרם, _paige.renee, אתר רשמי
תשודך לבריידי? פייג' ספיראנאק/אתר רשמי, אינסטגרם, _paige.renee

ובינתיים, יש כבר מי שדואג למצוא לבריידי את בת הזוג הבאה שלו - "הגולפאית הסקסית בעולם" פייג' ספיראנאק. מי שדואגים לשידוך הם המעריצים של הגולפאית ברשתות החברתיות, שמנסים לדחוף אותה לזרועותיו של הקוורטרבק המצליח. העניין אפילו גרר את תגובתה בטוויטר, כששיגרה ציוץ שרמז שהיא בעניין: "אתם אנשים כל כך נחמדים. להיות נחמד לא דורש מאמץ, ואני אתרום את חלקי כדי להפוך את היום של אנשים לטוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully