וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקפה אפילו את טייגר וודס: "הגולפאית הסקסית" שברה שיאים

31.10.2022 / 0:01

אחרי שהפכה לאשת הגולף עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, פייג' ספיראנאק היא כבר אשת עסקים מיליונרית ונהנית מאימפריה. ועדיין: ההצקות בנוגע לגופה כמעט שברו אותה, כשהגולשים גילו "איך היא נראית במציאות"

ביצועי הגולף של פייג' ספיאראנק/חשבון האינסטגרם של פייג' ספיראנאק

פייג' ספיראנאק, מי שמכונה "הגולפאית הסקסית", הפכה לאשת הגולף עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, אחרי שצברה למעלה מ-3.7 מיליון עוקבים. היא עברה את שני הגולפאים הכי מפורסמים כיום - טייגר וודס, שנחשב לטוב אי פעם, שיש לו "רק" 3 מיליון עוקבים, ורורי מקלרוי, המדורג ראשון בעולם, עם 2.4 מיליון עוקבים "בלבד" באינסטגרם.

ספיראנאק, 29, שחקנית לשעבר בסבב המקצועני, מוגדרת כ"משפיענית גולף", אבל מעלה כמובן לא רק טיפים מקצועיים לגולפאים מתחילים - אלא בעיקר תמונות חושפניות שלה. הפופולריות שלה צברה תאוצה בשנים האחרונות, והשנה המגזין "מקסים" הכתיר אותה כ"האישה הסקסית בעולם".

התואר הפך אותה למפורסמת עוד יותר, וכיום היא מותג שמגלגל מיליוני דולרים בשנה. מה שהתחיל ב-2017 כהסכם חסות צנוע עם חברה שמשווקת מקלות גולף, הפך לשורה ארוכה של ספונסרים, חסויות ועסקאות.

על פי דיווחים בארה"ב, היא כיום גובה עשרות אלפי דולרים על כל פוסט שהיא מעלה ובו תכנים פרסומיים. היא מקדמת חברות אופנה, חברת שעונים, ולאחרונה הפכה לשותפה בחברת הימורים. כעת היא אף מוכרת לוחות שנה שלה לשנת 2023, במחיר של 25 יורו, בנוסף למרצ'נדייז נוספים כמו חולצות שלה, פוסטרים ומגבות - הכל דרך האתר הרשמי שלה. באופן די אירוני, לאחרונה בפודקאסט שלה היא אף התלוננה על סקסיזם בעולם הגולף, ובעולם הספורט בכלל.

בחודש שעבר היא הייתה במרכזה של פרשייה בארה"ב, אחרי שהוזמנה להגיש את זריקת הפתיחה במשחק בייסבול של ניו יורק יאנקיז נגד מילווקי ברוארז. לדבריה, היא ספגה תגובות אלימות, קשות ובוטות, שבהן עשו לה "באדי-שיים" והקניטו את מימדי גופה ברשתות.

"שמעתי אנשים אומרים, 'הו, היא השמינה, ככה היא נראית בלי פילטרים', זה היה מטורף", אמרה, "אנשים אמרו לי שאני לא דומה לעצמי... תקשיבו. כשאני מצטלמת, ברור שיש לי תאורה טובה. ברור שאני בוחרת את התמונות הכי טובות. יש הרבה גורמים לתמונה יפה. וכשאתה באצטדיון, יש תאורה מרוחקת, פלורסנטים מכוונים עליך, ומה לעשות, לא תיראי במיטבך. הרגשתי לחץ עצום להיראות מושלם, וזה בלתי אפשרי. אפילו האישה היפה בעולם...

"אחרי התואר של 'מקסים' האישה הסקסית בתבל', הרגשתי לחץ עצום לעמוד בהגדרה. הייתי מאוד ביקורתית על עצמי. תמיד לעשות תמונה מושלמת. וזה גבה ממני מחיר כבד.

"קשה להסביר את כמות הגברים שכינו אותי שמנה אחרי הפוסט ההוא"', היא סיפרה, "נאלצתי לעבור על תגובות ולמחוק הרבה מהן, וזה משהו שאני לעולם לא עושה. אני יודעת שהגוף שלי הוא חלק מהמותג שלי, אבל זה קל לשמור עליו, אני חייבת לשמור על תזונה נכונה ולעשות הרבה כושר גופני. זה לא בא לי טבעי. וכשאני מקבלת כאלה הערות, זה פוגע ומוריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully