וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראתם רובוט? צפו במחווה היפה של ארלינג הולאנד

לפני היציאה של נבחרת נורבגיה לאימון במרבייה, כוכב מנצ'סטר סיטי ניגש לילדה חביבה והציע להעניק לה חתימה. לאחר מכן הופתע מהחולצה שלבשה לכבודו

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:6/ספורט 1

נבחרת נורבגיה התכנסה במרבייה, לקראת משחק הפתיחה שלה במוקדמות היורו מול ספרד במלאגה בשבת. ארלינג הולאנד כמובן היווה כמובן את האטרקציה המרכזית ולפני שעלה לאוטובוס כדי להצטרף לחבריו, ניגשה אליו ילדה קטנה ובידה מחברת, והוא שאל: "אני יכול לחתום לך?".

כוכב מנצ'סטר סיטי נחשב על המגרש לסוג של רובוט, אבל מחוצה לו הדברים שונים והוא הפגין חביבות כלפי הילדה, התיישב כדי להקדיש לה מעט מזמנו ואז גם זיהה כי מתחת למעיל היא לובשת חולצה של מולדה, הקבוצה בה פרץ בגיל 17.

ברשתות החברתיות היו שטענו כי העניין היה יזום מצד ההורים שרצו למשוך את תשומת לבו של הולאנד בעזרת החולצה, אבל בכל מקרה החלוץ היה נעים להפליא.

הולאנד מגיע בכושר פנטסטי למשחק במלאגה, לאחר שהבקיע חמישייה לרשת ר.ב. לייפציג בליגת האלופות בשבוע שעבר ועוד שלושער ברבע גמר הגביע האנגלי מול ברנלי ביום ראשון. סך הכול יש לו 42 שערים העונה בכל המסגרות במדי מנצ'סטר סיטי, מתוכן 28 בפרמיירליג.

מאמנו סטאלה סולבאקן התרשם כמובן: "הוא היה במקום הנכון בשלוש קרנות והבקיע, אבל מה שבאמת היה מדהים במשחק מול לייפציג אלה העוצמות שהפגין בשעה ששיחק, בטח מול בלם (יושקו גברדיול הקרואטי) שהרשים כל כך במונדיאל האחרון".

סולבאקן מצפה לראות המשכיות גם בנבחרת, שאחרי הביקור בספרד תצא להתארח בגאורגיה : "אנחנו לא יכולים להתלונן עד עכשיו. הייתה לו שנה נהדרת גם בנבחרת, הוא הבקיע 9-10 שערים ב-8 משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully