וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ש"חמק מהמוות", כוכב העבר חשף: "איבר המין שלי גדל פי שלושה"

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 8:40

ניל ראדוק, שהיה אחד הבלמים המאיימים בפרמיירליג בשנות התשעים, הגיע בשיאו ל-171 ק"ג. כעת, לאחר ניתוח קיצור קיבה ("חששתי לחיי"), הוא אדם חדש: "זה שיפר את חיי המין שלי"

תקציר: ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 0:7/ספורט1

בשיאו, היה ניל ראדוק אחד הבלמים המאיימים באנגליה. ב-1993 שילמה ליברפול לטוטנהאם 2.5 מיליון ליש"ט עבור אחד משחקני ההגנה הקשוחים בפרמיירליג, ששיחק חמש עונות בליברפול ואף רשם הופעה אחת בנבחרת אנגליה. לאחר הפרישה, מי שזכה לכינוי "רייזור" נותר באור הזרקורים: הוא הפך לכוכב ריאליטי, ובמקביל, בזבז את כל חסכונות הכדורגל שלו. ב-2011 נאלץ להודיע על פשיטת רגל, ואז החלו גם הבעיות הרפואיות.

עוד בטראש טוק

ראדוק טען כי שתה 20 בירות ביום, אכל לא בריא והגיע ב"שיאו" ל-171 ק"ג, בזמן הקורונה. "ישבתי על התחת ורק השמנתי והשמנתי", אמר. "נהייתי עצלן. הזמנתי גלידה מהמכולת. פאקינג מטורף. כל היום הזמנתי אוכל ואלכוהול, זו היתה התמכרות. חששתי לחיי. חמקתי ממוות". ב-2020 הושתל בו קוצב לב, ב-2021 עבר ניתוח לקיצור קיבה וכעת, לטענתו, "אני עדיין יכול לאכול מה שאני רוצה, אבל רק ארבעה ביסים. אני מתמלא מהר".

הבונוס של הירידה במשקל היא שכעת, ללא הבטן הענקית, ראדוק יכול לראות סוף סוף את איבר המין שלו. "סוף סוף אני רואה את הקצה שלו!" אמר ל"דיילי סטאר". "הוא גדל פי שלושה. זה שיפר את חיי המין שלי. אני עדיין משתכר עכשיו, אבל רק מיין לבן".

ניל ראדוק במהלך טיפוסי

כעת, לא קשה להבין מדוע ראדוק נחשב לאחת הדמויות הצבעוניות ביותר בכדורגל האנגלי ב-30 השנים האחרונות. במהלך 2020 פורסמה האוטוביוגרפיה שלו, The World According to Razor - My Closest Shaves , ובה סיפר בין היתר על ערב של שכרות על נלסון מנדלה, מכות עם רובי פאולר, כיצד תרם לפירוק של טייק ד'את ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully