וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סאות'המפטון מוכנה להציע 10 מיליון ליש"ט על ליאל עבדה

בסקוטלנד טוענים: המגעים בין הישראלי וסלטיק על חוזה חדש הושהו, נועלת הטבלה בפרמיירליג תנסה לצרפו. כבש העונה 12 שערים בכל המסגרות

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

בעוד נבחרת ישראל מקווה שליאל עבדה יהיה כשיר לצמד המשחקים במוקדמות יורו 2024, בבריטניה ממשיכים לעסוק בעתידו של חלוץ סלטיק. לפי דיווחים בסקוטלנד, המגעים בין עבדה והקבוצה על חוזה חדש ומשודרג נעצרו, וברקע לוטשת עיניים סאות'המפטון, שהוזכרה לא פעם בעבר בהקשרו של עבדה ומוכנה להציע 10 מיליון ליש"ט עבורו. "סלטיק מוכנה להקשיב", נכתב. אחרי 28 מחזורים, סאות'המפטון מדורגת אחרונה בפרמיירליג עם 23 נקודות - שתיים פחות מלסטר המדורגת 17.

עבדה, שנרכש על ידי סלטיק בכ-4 מיליון ליש"ט בקיץ 2021, סיפק העונה 12 שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות, אף שהוא נוהג לעלות מהספסל של קבוצת הפאר הסקוטית.

ליאל עבדה, שחקן סלטיק חוגג. Ian MacNicol, GettyImages
יישאר? יעזוב? עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

אמש נפגע החלוץ בשריר במהלך אימון נבחרת ישראל, ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הראשון במוקדמות יורו 2024 מול קוסובו ביום שבת. "זה לא מצב אידיאלי, אבל אין פאניקה", אמר הבוקר גורם בנבחרת ישראל, "ברור שכל פציעה של שחקן היא פנצ'ר, אבל הפריבילגיה בנבחרת היא שאתה יכול להזמין סגל גדול ומגוון וצריך להיות מוכן לכל תרחיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully