וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: מאות מעריצים חיכו למסי מחוץ למסעדה בארגנטינה

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 10:29

הכוכב יצא ממסעדה פופולרית, עשרות אוהדים הסתערו עליו. מחבר השיר "מוצ'צ'וס" קיבל הזמנה מיוחדת למשחק המבוקש מול פנמה

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים את הזכייה בבואנוס איירס/מתוך יוטיוב

ליאונל מסי נחת אמש (שני) במולדתו, לקראת צמד משחקי הראווה של אלופת העולם נבחרת ארגנטינה. לראשונה מאז הזכייה המופלאה במונדיאל, יעלו האלביסלסטה לכר הדשא, והדרישה לכרטיסים כמעט חסרת תקדים. ארגנטינה תערוך משחק בית ראשון לראשונה זה קרוב לשנה - תחילה, ביום שבת, מול פנמה, ואז בשלישי תפגוש את קורסאו.

במהלך החודש האחרון היו לא פחות משני מיליון איש בארגנטינה שניסו לרכוש כרטיסים למשחקים, וההתאחדות הארגנטינאית קיבלה 130 אלף (!) פניות מצד עיתונאים שקיוו לקבל אקרדיטציה. יציע העיתונאים, למי שתהה, מכיר 344 מקומות בלבד.

הפרעוש זכה, כמובן, לקבלת פנים טיפוסית. מאות אוהדים חיכו לו מחוץ למסעדת "דון חוליו", וכשיצא ממנה, שעט עליו ההמון.

כך זה נשמע לפני שמסי יצא

בפריז סן ז'רמן המצב עגום למדי, ועתידו של מסי לוט בערפל, אולם בארגנטינה "הוא שמח", כפי שנכתב הבוקר ב"אולה". "הוא איפה שהוא רוצה להיות. החיוכים שלו מדבקים, וגורמים לכולם לשמוח".

מי שיהיה אורח הכבוד מול פנמה הוא פרננדו רומרו, מחבר שיר האוהדים "מוצ'אצ'וס", שכבש את הגביע העולמי. רומרו נכנס להגרלה, ביחד עם שני מיליון איש נוספים, כאמור, אך לא הצליח לזכות בכרטיס למשחק במונומנטל. "הלוואי ואצליח ליצור קשר עם מישהו בהתאחדות הארגנטינאית", כתב ברשתות החברתיות, וזה אכן מה שקרה - נשיא ההתאחדות בכבודו ובעצמו קלאודיו טאפיה התערב, והשיג לרומרו בן ה-30 כרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully