וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם הודיעה על קיצוץ של 50 אחוז: מי שיסרב, רשאי לעזוב

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:06

חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל אבו אלעם והנהלת המועדון הבהירו לשחקנים כי לא יוכלו לשלם את מלוא שכרם והם חייבים לקצץ מיידית. שחקן: "שההתאחדות תעצור את השוק הזה". פנייה נעשתה לארגון השחקנים

תקציר גביע המדינה: הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

פארסת המשכורות בליגה הלאומית היא לא דבר חדש, אולם קשה מאוד להתעלם ממה שמתרחש בליגה המוגדרת מקצוענית, ונמצאת תחת הבקרה התקציבית.

במכבי אחי נצרת כבר עיכבו משכורות של חודשיים ויותר השנה, קבוצות נוספות מאחרות במספר שבועות, וכעת הפועל אום אל פאחם החליטה על דרך חדשה שתעזור לה לסיים תפעולית את העונה בצורה סדירה.

היו"ר מוחמד אבו אלעם והנהלת המועדון קיבלו החלטה והודיעו לשחקנים כי החל מהמשכורת הקרובה, שכרם יקוצץ ב-50 אחוז בשל קשיים כלכליים של המועדון. יתרה מכך, הבהירו בהנהלה כי מי שלא יסכים לכך רשאי לעזוב מיידית את המדורגת רביעית, הרחוקה תשע נקודות מהפועל פתח תקוה השנייה. השחקנים היו בהלם מההודעה, הבהירו כי לא יסכימו להוריד שקל משכרם ואף ופנו מיידית לארגון השחקנים.

מוחמד חטיב, שחקן הפועל אום אל פאחם חוגג. מאור אלקסלסי
בלגן. חטיב והחברים/מאור אלקסלסי

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

היום (שלישי) צפויה ההנהלה לשבת עם כל שחקן בנפרד. מבחינת השחקנים זהו ניסיון לבצע "הפרד ומשול" וכך לגרום לכולם להסכים למתווה החדש. "בגלל שאין סיכוי אמיתי לעלות ליגה קיבלו החלטה לחסוך", אמר אחד השחקנים. "אם היינו נקודה ממקום שני היו משלמים הכל וגם מציעים בונוסים. פנינו לארגון השחקנים, איפה ההתאחדות כאן? שתעצור את כל השוק הזה. למה על הבקרה אנחנו לא סומכים - ראינו מה קרה באחי נצרת, שלא קיבלו משכורות חודשים ולא עשו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully