וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים באיגוד: הגיע כרטיס אדום למיגל סילבה, הפועל חיפה קופחה

20.3.2023 / 17:30

גורמים באיגוד טוענים ששוער בית"ר ירושלים ביצע עבירה שבגינה היה צריך להיות מורחק, פוקסמן לא היה צריך לקבל את המלצת ה-VAR לפסול את שערו של קמארה. וגם: המצלמה המיוחדת שעשתה צדק בבלומפילד, ארבעת הפנדלים בחיפה והאם טענות הפועל באר שבע מוצדקות?

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

מחזור עמוס באירועים בליגת העל הסתיים אתמול (ראשון). במהלך המחזור ה-27 היו לא מעט הצלחות לצוותי השיפוט, אבל גם טעויות. גורמים באיגוד השופטים חושבים היום שהפועל חיפה קופחה אמש כאשר צוות השיפוט, בראשות השופט המרכזי דוד פוקסמן ושופט ה-VAR שניר לוי, טעו כאשר פסלו שער לטובת הפועל חיפה בטענה לעבירה של חאתם עבד אלחמיד.

באיגוד השופטים מנחים את שופטי המסך להתערב לפסילת שער רק אם הם זיהו בוודאות עבירה של שחקן תוקף. כך, למשל, כאשר במחזור הקודם כבש עומר אצילי מול הפועל תל אביב בבלומפילד והאדומים התלוננו שדולב חזיזה ביצע עבירה על יהב גורפינקל שניות קודם, הלכו באיגוד עם השופטים במשחק וטענו שגם אם חזיזה ביצע עבירה, היא לא הספיקה כדי להתערב לפסילת השער של אצילי. לכן, גם האירוע אתמול, לטענת אותם אנשים באיגוד, היה צריך להסתיים ללא התערבות מצד שופט המסך והציפייה הייתה שפוקסמן - שנקרא למסך - לא יקבל את ההמלצה השגויה של שניר לוי.

דוד פוקסמן שופט כדורגל פוסל שער של הפועל חיפה מול עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
קיבל את ההמלצה השגויה. פוקסמן פוסל את השער/מאור אלקסלסי

בעניין האירוע בטדי במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, באיגוד השופטים חושבים שהיה צריך להרחיק את שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה בעקבות העבירה שביצע על עומר סניור. שופט המסך שלומי בן אברהם והשופט במשחק רועי ריינשרייבר לא איבחנו שצריך להרחיק את שוער בית"ר ושגו.

כאמור, היו גם לא מעט אירועים במחזור הזה שבהם פעלו השופטים ללא דופי. במשחק של מכבי חיפה נגד מ.ס. אשדוד, בו היו שלל אירועים ובתוכם ארבעה פנדלים, תיפקד השופט המרכזי אביעד שילוח בצורה מצוינת וכך גם עוזרו דניאל בר נתן.

גם במשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה, צדק שופט המסך זיו אדלר שפסל את השער של דור פרץ בטענה שהוא היה בנבדל כאשר אנריק סבוריט הסיט לעברו את הכדור שנגח ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אגב, בעניין הזה, נעזרו שופטי המסך בראשות אדלר במצלמה שנמצאת בתוך השער ומתוקנת על הרשת וממנה היה נראה די בבירור שסבוריט נוגע בכדור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השופט גל לייבוביץ' עם שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
מצלמה בתוך השער הובילה לפסילה המוצדקת. פרץ ולייבוביץ'/ברני ארדוב

באשר לפסילת השער של הפועל באר שבע, שיכול היה להעלות אותה ל-0:2, טענו במועדון שהאירוע בגינו נפסל השער של שאפי סוליימאנוב היה הרבה לפני כיבוש השער. את האירוע הזה שלחו באיגוד השופטים לבדיקה חיצונית באירופה והמסקנה היא שאכן היה מקום לפסול את השער, כך שההחלטה הייתה נכונה.

גם אוראל גרינפלד ששפט אתמול בין בני סכנין למכבי בני ריינה ושרק לשני פנדלים, צדק בהחלטות שלו לטענת אותם גורמים. גרינפלד צפוי לקבל שיבוץ לשפוט במשחק מוקדמות יורו של הנבחרות בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully