וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לאיגוד השופטים: "בצעו בדק בית". כץ: "נגדנו שורקים"

20.3.2023 / 19:38

מנכ"ל המועדון שיגר מכתב לאחר השער שנפסל נגד קרית שמונה ובו טוען ל"קיפוח מתמשך בעקבות החלטות שיפוט שגויות וקריטיות שפוגעות בנו", הבעלים הוסיף ב-103FM: "זו כבר יותר מטעות אחת"

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות גם אתמול (ראשון) כאשר אירחה את עירוני קרית שמונה, במשחק בו הייתה טובה יותר, אבל ספגה שוויון בעקבות שער עצמי ולאחר מכן גם קופחה כאשר שער שהשיב אותה ליתרון 1:2 נפסל שלא בצדק בהמלצת שופטי המסך והצדדים נפרדו ב-1:1.

הערב (שני) התראיין בתכנית הספורט של 103FM בעלי הקבוצה יואב כץ שנמצא בביתו בוושינגטון ועל אירועי המשחק אמש אמר למנחה רון קופמן: "אני לא מסכים איתך שהמשחק שלנו היה מזעזע. זה היה משחק טקטי מול קבוצה כמו קרית שמונה שנלחמת על חייה. במחצית השנייה היה משחק פינג-פונג של שתי הקבוצות. לגבי השיפוט, לצערי זו כבר יותר מטעות אחת - אנחנו קבוצה עדינה, אבל הפועל חיפה זו קבוצה שאפשר לשרוק נגדה ולשלוף כרטיסים".

דוד פוקסמן שופט כדורגל פוסל שער של הפועל חיפה מול עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
פוקסמן פסל את השוער, הפועל חיפה קופחה/מאור אלקסלסי

מיד אחר כך גם נמסרה בשם המועדון הודעה רשמית, לפיה מנכ"ל המועדון איתי רק פנה במכתב רשמי לאיגוד השופטים בטענה ל"קיפוח מתמשך בעקבות החלטות שיפוט שגויות".

כפי שפרסמנו היום בוואלה!, גורמים באיגוד השופטים הודו שהפועל חיפה קופחה אמש ועל כן כתב המנכ"ל לאיגוד: "במשחקה של הקבוצה אתמול בוצעה פעם נוספת שגיאת שיפוט חמורה שהביאה לפסילת שער חוקי, הפעם מול הפועל קרית שמונה ובכך נגזל מאיתנו לכאורה ניצחון. הטענה לעבירה, שבמקרה הטוב היא גבולית ובמקרה הרע לא היתה ולא נבראה, נדחתה על הסף על ידי אנשי מקצוע בכירים ובהם שופטי עבר בינלאומיים וספק רב אם הייתה נשרקת במשחקים אחרים בהם עבירות ברורות לא הביאו לפסילת שער.

לצערינו, אין זו הפעם הראשונה העונה וגם לא השנייה ולא השלישית השנה ששגיאות שיפוט קריטיות פוגעות בצורה קשה בקבוצה (חלקן אפילו התבררו כטעות באמצעות בדיקה של איגוד השופטים).
פסילה סדרתית של שערים חוקיים לצד שליפת שבעה כרטיסים אדומים לשחקני הקבוצה במהלך העונה במהלך עונה (הרבה יותר מכל קבוצת אחרת בליגה), מעידות על 'יד קלה' מטעם השופטים בכל הקשור למועדון כדורגל הפועל חיפה. אנחנו דורשים לבצע "בדק בית" ולהבין מדוע קיימות טעויות עובדתיות ומתמשכות במשחקים של הפועל חיפה ולמצוא את הנוסחה הנכונה לשפר את רמת השיפוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האזינו לריאיון המלא של יואב כץ

בריאיון ב-103FM כץ נשאל גם על אי ההעפלה לפלייאוף העליון חרף השקעתו הגדולה ועל כך אמר: "אני חושב שיש לנו את תקציב השחקנים הרביעי הכי גדול, אז אם נסיים במקום השביעי או השמיני זו אכזבה. אני לא מגדיר את זה ככישלון, אלא כאכזבה. מי ישלם מחיר? לצערי אני. עשינו הרבה שגיאות, אבל זה חלק מהחיים. אני מקווה שבשנה הבאה נעשה פחות שגיאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully