וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראנט צפוי לחזור במשחק הבא, ברוקס ממשיך לעורר פרובוקציות

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:53

כוכב ממפיס צפה מהספסל בניצחון על דאלאס, אירווינג: "הביקורת עליו היתה מוגזמת". הגארד ספג עבירה טכנית מספר 18 אחרי שזלזל בשחקן יריב: "הוא מעודדת, הוא מקבל כסף כדי לעודד". אירווינג סירב לקבל את הגופיה שלו

בניצחון על דאלאס הלילה (בין שני לשלישי) הוא לא התלבש, אך ג'ה מוראנט עשוי לשוב לפרקט בלילה שבין רביעי לחמישי, כשממפיס תארח את יוסטון. הרכז שסיים לרצות עונש הרחקה של שמונה משחקים לאחר תקרית האקדח צפה מהצד בקבוצתו משיגה 108:112 חשוב על ממפיס, ובסיום חלק חיבוק חם עם קיירי אירווינג.

עוד ב-NBA

אירווינג, אדם שעמד במרכז סערה או שתיים בשנים האחרונות, הגן על חברו. "אני חושב שכל קושי בונה את האופי, בעיקר כשאתה מתמודד עם קשיים באופן ציבורי", אמר. "לטעמי, הביקורת על ג'ה היתה מוגזמת. גם הביקורת עלי היתה מוגזמת, ובדרך כלל הביקורת מוגזמת, במשפטי השדה הללו. מאחורי כל הבלגן יש אדם אמיתי שמתמודד עם רגשות, אכפת לי מזה. אני מתפלל בשביל השקט הנפשי שלו. יש לו קריירה ארוכה לפניו, ואף אחד לא צריך לשלוט בו מלבד הוא עצמו".

מוראנט הצטרף אמש לחבריו לראשונה מאז ההשעיה, לשמחת כל אנשי הגריזליס. "הוא לוקח בעלות על כל הסיפור הזה וזה יעזור לו לגדול - כשחקן ובאופן כללי", טען דילון ברוקס. "אתם הולכים לראות ג'ה אחר לגמרי, מישהו שייתן לנו את האנרגיה כדי להיות הקבוצה הטובה במערב".

הגריזליס סופרים כעת שלושה ניצחונות רצופים ושישה בשבעת משחקיהם האחרונים. כשברוקס נשאל האם, אם כך, מוטב שמוראנט יעלה מהספסל, השיב: "ברור שלא. הוא הוכיח כל מה שצריך היה להוכיח. אני אוהב אותו כמו אח, הוא שם את העיר הזאת על המפה. היינו מועדון קטן ועכשיו כולם מדברים עלינו. אנחנו שומרים עליו והוא שומר עלינו".

עוד בוואלה!

אקדח מעשן: מאחורי ההסתבכות של ג'ה מוראנט - וההשלכות לעתיד

לכתבה המלאה

אשר לברוקס עצמו, הוא ספג את העבירה הטכנית ה-18 שלו העונה (יותר מכל שחקן אחר), שתוליד הרחקה אוטומטית ממשחק אחד. הגארד שהיה מעורב שלל תקריות העונה ומחזיק ביריבות גדולה עם גולדן סטייט זלזל בשחקן היריב תיאו פינסון, ועשה לעברו תנועות של מעודדת - רמז לכך שהוא כלל אינו שחקן. "הוא עמד על הספסל, אבל הוא צריך לשבת", אמר ברוקס בסיום. "רציתי להבהיר לו שהוא מעודדת. משלמים לו כדי לעודד".

"אני עובד על זה", אמר ברוקס, כשנשאל על ההתנהגות שלו. "היום זה קצת יצא משליטה". בין היתר, סיפק טראש טוק עסיסי עם קיירי אירווינג, שאמנם קלע 28 נקודות, אך סיים את הרבע האחרון עם 0 מ-8 מהשדה וללא אף אסיסט. "הוא אמר שההגנה שלי היא גימיק", אמר שחקן ממפיס. "אין ספק שהתשתי אותו ברבע האחרון". בסיום, פנה ברוקס לאירווינג בבקשה להחליף חולצות, ובעוד רכז דאלאס נתן לו את הגופיה, אירווינג סירב לקבל את זו של שחקן הגריזליס בחזרה. "אולי בפעם הבאה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully