וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס לשחקני גולדן סטייט: "אתם גרועים". תומפסון: "מי יזכור אותו בכלל?"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 13:18

הטראש טוק בין שחקני הגריזליס והווריירס נמשך אחרי שממפיס הביסה את האלופה. תומפסון סימן "4" טבעות אחרי ההקנטות של ברוקס: "לא אכפת לי ממנו". ברוקס הודה שהגיע בטירוף: "קליי ודריימונד מדברים הרבה, ישנתי רק 4 שעות בלילה שלפני"

עוד משחק חוץ לגולדן סטייט, עוד הפסד. הלילה (בין שבת לראשון) הווריירס נכנעו 133:119 לממפיס ורשמו הפסד שישי בשמונה המשחקים האחרונים ובסך הכל הפסד חוץ 11 (!) ברציפות. הווריירס במאזן חוץ הכי גרוע בליגה, 29:7. בבית יש להם את ההגנה על השלוש הכי טובה בליגה (32.4 אחוז ליריבה) ובחוץ הם במקום 29 בליגה (40.8 אחוז ליריבה). אבל מעבר לזה - הנתון המאכזב ביותר הוא המאזן של גולדן סטייט כשהיא בפיגור אחרי שלושה רבעים במשחקי החוץ שלה: 23:0. כלומר, באף משחק העונה בדרכים היא לא הצליחה לחזור מפיגור ברבע האחרון, נתון שמרמז על כניעה מוקדמת.

דילון ברוקס מול קליי תומפסון, ממפיס גריזליס מול גולדן סטייט ווריירס. Justin Ford, GettyImages
דילון ברוקס מול קליי תומפסון, ממפיס גריזליס מול גולדן סטייט ווריירס/GettyImages, Justin Ford

אין ספק שהלילה, כדי לגבור על ממפיס, הווריירס היו צריכים אנרגיות מיוחדות. בין שתי הקבוצות אין אהבה גדולה, עוד מהפלייאוף הקודם, והעונה המתיחות רק גברה, בעקבות הצהרות עוקצניות של דריימונד גרין וקליי תומפסון. בסיום דילון ברוקס, אחד השחקנים הכי פחות אהובים על ידי הווריירס, נשאל בריאיון האם זה משחק שקל להתכונן אליו. "הו, כן", אמר ברוקס, "יש להם את דריימונד שמדבר. יש להם את קליי שמדבר. אז זה קל להתכונן למשחק הזה. הגעתי מוכן. ישנתי הלילה רק ארבע שעות".

ואכן, לכל אורך המשחק ניתן היה לחוש את האיבה, כשברוקס נצמד שוב ושוב לסטפן קרי וקליי תומפסון, וזורק לעברם חצים בטראש טוק. הווריירס מצדם לכל אורך התקופה האחרונה מתעקשים שאין בכלל יריבות כי להם יש ארבע אליפויות ולממפיס אף אחת - אבל ניתן לחוש שהגריזליס מצליחים להרגיז את שחקני האלופה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דילון ברוקס מול קליי תומפסון, ממפיס גריזליס מול גולדן סטייט ווריירס. Justin Ford, GettyImages
מנסה להיכנס להם מתחת לעור. ברוקס/GettyImages, Justin Ford

לקראת הסיום ברוקס צעק לספסל של הווריירס "you suck", ולתומפסון נמאס - והוא החל לסמן עם האצבע 1,2,3,4 על ארבע האליפויות של גולדן סטייט. לאחר מכן הקניט את ברוקס גם בסיום. "לא אכפת לי מדילון ברוקס", אמר קליי, "כשהא יפרוש, אני לא חושב שיהיה מישהו שידבר על דילון ברוקס אי פעם. אני מבטיח לכם. כרגע זה מתוק, אבל חכו עשר שנים".

ברוקס הודה שההצלחה של גולדן סטייט משמשת לגריזליס כדלק. "יש לו ארבע טבעות. זה כל מה שהוא אמר, וזאת מוטיבציה עבורנו", אמר ברוקס, "אנחנו גם רוצים טבעת. רוצים להמשיך את התהליך שהתחלנו בשנה שעברה, להתקדם וללמוד. זה רק טראש טוק ידידותי. פשוט יש להם שם בסן פרנסיסקו שטחים שאני רוצה".

אחרי ארבעה משחקים העונה בין הקבוצות, המאזן ביניהן הוא 2:2, כשהמארחות ניצחו. הבעיה מבחינת הווריירס היא שאם הקבוצות ייפגשו, יתרון הביתיות של ממפיס (27:43), המדורגת שלישית במערב, בעוד הוויירס (36:36) כרגע במאבק מיקומים בצפיפות הגדולה שבין מקומות 6 עד 12 כשרק משחק וחצי מפרידים ביניהם. סטפן קרי, שסיים עם 5 מ-15 מהשדה ו-16 נקודות, לא רצה להתייחס לברוקס. "שיחקנו נגד כל ממפיס, לא נגדו", אמר סטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully