וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתקפה: טוטנהאם צפויה לפטר את אנטוניו קונטה בשבוע הקרוב

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 22:40

המאמן שוחח עם הבעלים דניאל לוי והסביר כי הביקורת שהשמיע בתום ה-3:3 נגד סאות'המפטון לא כוונה לעברו, אך ב"טלגרף" וב"דיילי מייל" פורסם שמסתמנת פרידה מיידית

תקציר ה-3:3 הדרמטי של סאות'המפטון מול טוטנהאם/ספורט1

ההשתלחות של אנטוניו קונטה בשחקני טוטנהאם ובהנהלת המועדון לאחר איבוד הנקודות נגד סאות'המפטון בשבת האחרונה צפויה לעלות למנג'ר במשרתו בימים הקרובים, כך מדווח הערב (שני) ב"דיילי מייל" וב"טלגרף".

קונטה אמנם אמור לסיים את דרכו על הקווים של הספרס בסוף העונה, אבל לאחרונה היו מי שטענו שהוא עושה כל שביכולתו כדי לסיים את דרכו עוד קודם לכן וכעת נראה שגם הבעלים דניאל לוי מאס בהתנהגותו ובתוצאות הרעות שמשיגה הקבוצה ונערך לפיטוריו.

כזכור, לאחר שהתרנגולים איבדו יתרון של שני שערים וסיימו ב-3:3 מול נועלת טבלת הפרמיירליג, המאמן אמר ששחקניו "לא רוצים לשחק תחת לחץ" וכי "זה סיפורה של טוטנהאם. למה היא לא זכתה בכלום ב-20 השנים האחרונות?".

דניאל לוי יושב ראש טוטנהאם. Alex Burstow, GettyImages
צפוי לפטר את קונטה עוד השבוע. דניאל לוי/GettyImages, Alex Burstow

כבר בשעות הצהריים פורסם בממלכה שאחרי אותה מסיבת עיתונאים סוערת שוחח קונטה עם לוי, שנכח במשחק, והבטיח לו כי דבריו לא כוונו למועדון או הבעלים. עם זאת, לוי וראשי המועדון לא התרשמו מדבריו, גם מרבית שחקני טוטנהאם על פי הפרסומים תומכים בפיטורי קונטה והבעלים עושה רושם נערך לפיטורי לאיטלקי. עוד נכתב כי במקרה כזה עשוי ריאן מייסון להדריך את טוטנהאם באופן זמני, כפי שכבר עשה בעבר.

לואיס אנריקה, מרקו סילבה והאקס מאוריסיו פוצ'טינו הם חלק מהשמות שהוזכרו לאחרונה כמועמדים לרשת את תפקידו של קונטה במועדון מצפון לונדון, אך סביר שאם מישהו מהם יגיע זה יהיה רק לתחילת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully