וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיאת הקהילה היהודית ברומא נגד אוהדי לאציו: "עד מתי תתעלמו?"

סערה באיטליה: רות דורגלו צייצה נגד ארגוני האולטראס של התכולים בעקבות שירים אנטישמיים וסמלים נאצים ביציעים

תקציר: לאציו - רומא 0:1/ספורט1

דרבי סוער נוסף נערך ברומא אתמול (ראשון) ובסיומו יצאה לאציו עם ידה על העליונה, אבל בפעם המי יודע כמה בתקשורת האיטלקית עוסקים ביום שאחרי בסערה האנטישמית הקשה בעקבות התנהגותם של אוהדי לאציו, בדגש על ארגוני האולטראס שלעתים תכופות תולים שלטים אנשיטמיים, משתמשים בשירים במילים קשות נגד יהודים ורבים מהם מזדהים כניאו-נאצים.

בשנים האחרונות הושעה עובד לאציו שנתפס מצדיע במועל יד, נזכיר את השלטים האנטישמיים שנתלו בעיר בגנות מאמן רומא ז'וזה מוריניו ושעל אחד מהם נכתב "אתמול טוטנהאם, היום רומא...מחר מכבי" ולפני כשש שנים הקהילה היהודית ברומא טענה שאפילו נשיא לאציו בעצמו מחלל את זיכרון השואה. כעת, נשיאת הקהילה היהודית ברומא רות דורגלו, הביעה דאגה מהתנהגות האולטראס של לאציו במהלך הדרבי.

"האוהדים מאחורי השער שרים שירים אנטישמיים, 'אוהד' ביציע לובש חולצה שעליה כתוב 'היטלרסון' לצד המספר 88, אבל כמו תמיד אנחנו היחידים שמתרעמים ומוחים. האם הגיוני שכולם ממשיכים להתעלם?", כתבה.

ב"גאזטה דלו ספורט" הדגישו שאלו שירים שאכן אוהדי לאציו בארגוני האולטראס בצד הצפוני של המגרש נוהגים לשיר ושכוללים ביטויים אנטישמיים קשים. נכתב גם כי היו מקרים בהם לאציו נענשה בבתי הדין בעקבות אותן קריאות אנטישמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully