וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון ליידנר עם שער בכורה ובישול במדי אוסטריה וינה

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 20:39

המגן השמאלי מגיע בכושר לנבחרת, כשקבוצתו ניצחה 0:2 בדרבי מול ראפיד. 76 דקות לגלוך בתיקו של זלצבורג, 90 לבריבו בתיקו של וולפסברגר. צפו: גיא חדידה כבש ובישל בבכורה במדי צ'רנומורץ אודסה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

דורון ליידנר מגיע חם למשחקי נבחרת ישראל. המגן השמאלי פתח הערב (ראשון) בהרכב אוסטריה וינה וסיפק את הסחורה בניצחון היוקרתי 0:2 בדרבי מול ראפיד וינה במחזור הסיום של העונה הסדירה. המגן התחיל עם בישול בדקה ה-40 להאריס טבאקוביץ' וחגג שער בכורה בדקה ה-53, כאשר ניצל איבוד כדור של האורחת, עבר שחקן אחד ובעט שטוח אל הרשת מצד שמאל לפני שחגג עם סלטות. קבוצתו השיגה את המקום החמישי ונכנסה לפלייאוף עליון בליגה האוסטרית. מתן בלטקסה נכנס בדקה ה-87 בחילוף כפול שבו ליידנר יצא.

* אוסקר גלוך יגיע לנבחרת אחרי 76 דקות במדי רד בול זלצבורג, שרצף שמונת ניצחונות הליגה שלה נעצר במפתיע עם 1:1 מול ריינדורף אלטאך של מירוסלב קלוזה. בנימין ששקו מנע מבוכה עם השוויון בדקה ה-83 ואלופת אוסטריה עם יתרון שבע נקודות בפסגה.

* תאי בריבו שיחק 90 דקות ב-0:0 של וולפסברגר בחוץ מול ריד בקרב תחתית. קבוצתו עצרה רצף של שלושה הפסדים והיא במקום התשיעי בליגה האוסטרית לפני תחילת הפלייאוף התחתון.

דורון ליידנר שחקן אוסטריה וינה (למעלה) חוגג עם חבריו. Thomas Pichler, GettyImages
הצגה בדרבי. דורון ליידנר בראש החוגגים/GettyImages, Thomas Pichler

* גיא חדידה רשם בכורה מוצלחת בליגה האוקראינית, כאשר פתח לראשונה במדי קבוצתו החדשה צ'רנומורץ אודסה והוביל אותה ל-1:2 בחוץ על אינגולטס. הקשר הישראלי דייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה השנייה והוסיף לעצמו בישול בדקה ה-40, כשהכין במסירה נהדרת לדניל אלפירנקו שהקפיץ מעל השוער. חדידה הוחלף בדקה ה-71 והמארחת צימקה 12 דקות לאחר מכן, אבל זה לא מנע מצ'רנומורץ להיחלץ מהקו האדום ולהתקדם למקום ה-11 בטבלה.

* ליאור רפאלוב שיחק 21 דקות כמחליף בניצחון החוץ של אנדרלכט 0:2 על לובן. קבוצתו, שהעפילה ביום חמישי לרבע גמר הקונפרנס ליג אחרי שהפתיעה את ויאריאל, התקדמה למקום השמיני בבלגיה שמוביל לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג בעונה הבאה.

עוד בוואלה!

אחרי עצירת הכדורגל בטורקיה: גיא חדידה עבר לאודסה האוקראינית

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ניצחונה של צ'רנומורץ

* בוריס קליימן לא הצליח לעצור את האלופה אולימפיאקוס, שממשיכה במרדף שלה אחרי פנאתינייקוס וניצחה 0:3 בחוץ את וולוס בפתיחת הפלייאוף העליון בליגה היוונית. פאיטים קסאמי (7), סדריק בקאמבו (36) וקוסטאס פורטוניס (81) הכניעו את השוער הישראלי.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן, כשלכיה גדנסק הפסידה 2:0 בחוץ לוורטה פוזנן. לכיה מתחת לקו האדום בליגה הפולנית, מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים.

* ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של זנדהאוזן, שהובסה 5:0 בביתה על ידי סט. פאולי בליגה השנייה בגרמניה, שם היא נותרה עמוק במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully