וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחקי הנבחרת: גרופר בישל, 90 דקות לדסה ולביא

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 23:39

מגן לודוגורץ הכין את השני ב-1:3 על הבאר, מגן דינמו מוסקבה היה שותף ל-0:1 על אורל וקשר גמבה אוסקה לקאמבק מ-2:0 ל-2:2 מול סאפורו. ניצחונות לעבדה ושון וייסמן

תקציר הליגה האירופית: פיינורד - שחטאר דונייצק 1:7/ספורט 1

נטע לביא עדיין עדיין מחפש ניצחון בכורה בליגה היפנית. אחרי שגרם לפנדל בהפסד הדרמטי של קבוצתו במחזור הקודם, הקשר הישראלי פתח ושיחק 90 דקות ב-2:2 של קבוצתו הבוקר נגד הוקאידו סאפורו. אוסקה פתחה רע מאוד את המשחק ונקלעה לפיגור כפול במחצית הראשונה. אלא שהידקי אישיגי המחליף צימק (59) וחואן אלאנו השלים שוויון בזק (61). אוסקה כמעט הפסידה שוב משער בתוספת הזמן, אבל מסאקי השוער מנע שוויון. אוסקה נותרה ללא ניצחון ואחרי חמישה מחזורים היא עם מאזן עגום של 2 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו.

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה של דינמו מוסקבה 0:1 בחוץ על אורל במחזור ה-20 בליגה הרוסית. קבוצתו במקום הרביעי כרגע, מרחק חמש נקודות מספרטק השנייה ו-13 מהמוליכה זניט שדוהרת לעוד אליפות.

* דני גרופר, שנכלל גם הוא בסגל נבחרת ישראל למשחקים מול קוסובו ושוויץ, פתח בעמדת המגן השמאלי של לודוגורץ ובישל בניצחון החוץ 1:3 על הבאר במחזור ה-24 בליגה הבולגרית. המגן הכין בדקה ה-70 לספאס דלב שחגג את השני שלו במשחק, איגור טיאגו חתם בתוספת הזמן ולודוגורץ מרחק נקודה מהפסגה.

* שון וייסמן הוחלף בדקה ה-70 בניצחון החוץ של גרנאדה 1:2 על אלבסטה. חלוץ נבחרת ישראל פתח לצד מירטו אוזוני, שבדקה ה-30 כבש את שערו ה-20 העונה ובדקה ה-54 בישל לריקרד סאנצ'ס. גרנאדה לפחות זמנית במקום השני בליגת המשנה בספרד, ממנו עולים אוטומטית ללה ליגה. אייבר הראשונה מקדימה אותה בנקודה (משחק פחות).

* ליאל עבדה שיחק 29 דקות כמחליף ב-1:3 הביתי של סלטיק על היברניאן. שחקן הכנף הישראלי נכנס אחרי השוויון של ז'וטה בפנדל בדקה ה-52 וראה את הקוריאני היון-ג'יו או נוגח פנימה בדקה ה-82 ואת סיאד הקשבאנוביץ' חותם בתוספת הזמן ומחזיר את היתרון בפסגת הליגה הסקוטית לתשע נקודות על פני היריבה ריינג'רס.

נטע לביא, גמבה אוסקה. גמבה אוסקה, אתר רשמי
עדיין ללא ניצחון ביפן. נטע לביא/אתר רשמי, גמבה אוסקה

* לידור כהן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-67, כשקון קאן הפסידה 4:1 לבוריראם בליגה התאילנדית.

* איתמר נוי שיחק 67 דקות בהרכב פירסט וינה, שאיבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 בחוץ מול מילואי ראפיד וינה בליגה האוסטרית השנייה.

* עידו שחר לא שותף ב-1:3 הביתי של אפולון לימסול על אומוניה ניקוסיה בפלייאוף העליון בקפריסין.

* מקסים פלקושצ'נקו שיחק 18 דקות בהפסד 2:0 של הונבד לפהרבאר בליגה ההונגרית.

* אושר דוידה לא שותף ב-2:2 של סטנדרד ליאז' מול זולטה וארחם במסגרת הליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully