וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי נתניה: "ביכולת הזאת לא נגיע למטרות שהצבנו לעצמנו"

אחרי הפסד שני רצוף ודעיכה של לא מעט שחקנים, במכבי נתניה יודעים: "חייבים לחזור לעקרונות המשחק שלנו, גם בהגנה וגם בהתקפה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה פתחה אמש (שבת) ברגל שמאל את משחקי הפלייאוף העליון, אחרי שהפסידה 2:0 למכבי תל אביב. נתניה רשמה הפסד שני ברציפות ומשחק שלישי רצוף ללא ניצחון ואין ספק שיש ירידה גדולה ביכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים.

בנתניה הביעו אכזבה בעיקר על היכולת החלשה שהציגו לא מעט שחקנים בקבוצה, כאשר מרגע הרחקתו של הבלם רז שלמה, לקראת סיום המחצית הראשונה, הקבוצה פשוט הפסיקה לשחק ולא הגיעה לאף מצב בעיטה מול שער המארחים.

"ביכולת הזאת לא נגיע למטרות שהצבנו לעצמנו", אמר גורם בקבוצה. "נצטרך לחזור לעקרונות המשחק שלנו, גם בהגנה וגם בהתקפה כדי לחזור למסלול הנצחונות כבר במשחק הבא".

השופט גל לייבוביץ' שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי נתניה, רז שלמה. ברני ארדוב
הבעיה היא הרבה מעבר להרחקה. נתניה/ברני ארדוב

משחקי שבת בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מי שנמצא בירידה תלולה ביכולתו הוא הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שאיבוד כדור רשלני שלו הביא לפריצה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' לכיוון השער של נתניה ומשם באה העבירה שביצע רז שלמה שספג אדום ישיר בגין מניעת מצב ודאי לשער. שלמה, שזומן לסגל נבחרת ישראל, יחמיץ את המשחק הבא של נתניה נגד מ.ס.אשדוד, משחק ממנו ייעדר גם המאמן רן קוז'וך שהורחק, בגין חילופי דברים עם הקוון ועם שופט המשחק גל ליבוביץ'.

אכזבה נרשמה גם מיכולתם של עוז בילו וסטניסלב בילנקי שפתחו בהרכב, אך הציגו משחק חלש בחלק הקדמי. מי שיחזור להרכב במשחק הבא, נגד אשדוד הוא החלוץ איגור זלטאנוביץ', שנעדר אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully