וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: ארסנל תתאושש מההדחה באירופה ותפתח פער 8 בפסגה?

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 13:24

בזמן שמנצ'סטר סיטי משחקת בגביע, התותחנים יוכלו לברוח במאבק האליפות אם ינצחו את קריסטל פאלאס, שנמצאת במשבר עצום ופיטרה את פטריק ויירה (א', 16:00, ספורט1). סאליבה הפצוע בספק

תקציר: ארסנל הפסידה בפנדלים לספורטינג והודחה מהליגה האירופית/ספורט1

בזמן שמנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד משחקות בגביע האנגלי, ארסנל תוכל לפתוח פער של שמונה נקודות בפסגה אם תנצח ביום ראשון (16:00, ספורט1) בביתה את קריסטל פאלאס הקורסת במשחק במסגרת המחזור ה-28 בפרמיירליג. התותחנים מגיעים למשחק הזה די עייפים ובמוראל קצת שפוף אחרי ההדחה המפתיעה מהליגה האירופית על ידי ספורטינג ליסבון, שהצליחה לחלץ 1:1 באמירויות וניצחה בדו קרב פנדלים.

מרטין אודגור, לאנדרו טרוסאר, שחקני ארסנל. רויטרס
יחגגו גם מול פאלאס? טרוסאר ואודגור/רויטרס

טאקהירו טומיאסו ו-וויליאם סאליבה שנפצעו במשחק הזה נמצאים בספג גדול להתמודדות בראשון, כאשר ארטטה עשוי לספסל שוב את גבריאל ז'סוס שפתח מול ליסבון והוחלף במחצית על ידי טרוסאר. פאלאס מנגד מגיעה למשחק הזה בעיצומו של משבר גדול, שלושה הפסדים רצופים ו-12 משחקים ללא ניצחון, מה שגרם לפיטוריו של המאמן פטריק ויירה, שפספס הזדמנות לפגוש את הקבוצה שבמדיה הוא הפך לאגדה. ההפסדים הללו דרדרו את הלונדונים למקום ה-12 ולקלחת התחתית כשהם רחוקים רק 3 נקודות מהקו האדום. על פניו ארסנל פייבוריטית ברורה, אבל היא לא ניצחה בביתה בדרבי הלונדוני הזה בארבעת המפגשים האחרונים. אולי הפעם תגיע ההתפוצצות בדרך לאליפות?

עוד בוואלה!

כבר לא יפגוש את ארסנל: פטריק ויירה פוטר מקריסטל פאלאס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully