וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא יפגוש את ארסנל: פטריק ויירה פוטר מקריסטל פאלאס

המאמן שילם את המחיר אחרי כמעט שלושה חודשים ללא ניצחון והידרדרות למאבקי התחתית, ויומיים לפני המפגש עם מוליכת הפרמיירליג (ראשון, 16:00, ספורט1)

תקציר: ארסנל הפסידה בפנדלים לספורטינג והודחה מהליגה האירופית/ספורט1

קריסטל פאלאס לא הצליחה לנצח אף משחק בשנת 2023 וראשיה מאסו בכך. לכן, יומיים לפני המשחק נגד ארסנל, הם החליטו לפטר את פטריק ויירה - כוכב העבר של התותחנים, שכבר לא יהיה מי שינסה לעצור אותם בדרך לאליפות.

סטיב פאריש, נשיא קריסטל פאלאס, הודה לוויירה שהדריך את הקבוצה קרוב לשנתיים, מאז יולי 2021: "זו החלטה שהתקבלה בצער עצום, אבל התוצאות האחרונות הציבו אותנו בעמדה שאנחנו בסכנת ירידה והרגשנו שנחוץ שינוי שישפר את הסיכויים שלנו להישאר. פטריק שיפר את הקבוצה בצורה ניכרת מאז שהגיע ונתן את כל כולו עבור קריסטל פאלאס, אנחנו מודים לו ולצוות שלו על עבודתם".

פטריק ויירה מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
לא יפגוש את ארסנל. פטריק ויירה/רויטרס

בעקבות ההפסד ביום רביעי לברייטון, קריסיטל פאלאס אמנם נותרה במקום ה-12, אבל סופרת 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והמרחק מהקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד. ב-20 החודשים של ויירה על הקווים בקריסטל פאלאס, הוא אימן 65 משחקי פרמיירליג ומתוכם ניצח ב-17 ורשם 24 תוצאות תיקו, אך הניצחון האחרון של הקבוצה הושג ב-31 בדצמבר בחוץ נגד בורנמות' וכעת הוחלט להודיע על סיום דרכו.

ויירה, שהיה מכוכבי ארסנל הגדולה במשך קרוב לעשור בשנות ה-90 וה-2,000, הביס בביתו את החבורה של מיקל ארטטה 0:3 באפריל שעבר ובאותה עונה גם חזר מהאמירויות עם 2:2, אך במחזור פתיחת העונה הפסיד לארסנל 2:0. המועדון טרם הודיע מי יעמוד על הקווים בעוד יומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully