וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרי יחמיץ גם את ריאל מדריד, ברצלונה תפתח פער 12 בפסגה?

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 10:49

הקשר לא הצליח להתגבר בזמן על הפציעה ונגרע גם מסגל ספרד. דה יונג, בוסקטס וגאבי יפתחו בקישור. נאצ'ו אמור לפתוח בריאל, שתנסה לנקום על ההפסד בגביע

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הספרדית יימשך ביום ראשון עם הקלאסיקו הגדול שבו ברצלונה תוכל להבטיח, כמעט, את האליפות אם תנצח בביתה את ריאל מדריד. תשע נקודות מפרידות בין שתי היריבות הגדולות וניצחון של המוליכה יפתח פער ממנו האלופה תצטרך נס של ממש והתפרקות קטלאנית כדי לחזור. החדשות הרעות מבחינת ברצלונה הן שפדרי, שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחרון ונגרע גם מסגל ספרד, לא יעמוד לרשותו של צ'אבי במשחק הזה. הקטלאנים ינסו להשיג ניצחון שני רצוף על היריבה המושבעת אחרי שניצחון גם 0:1 במדריד במשחק הראשון של חצי גמר הגביע הספרדי, משחק שגם ממנו נעדרו פדרי ולבנדובסקי, שהפעם כשיר ויפתח בחוד.

רונאלד אראוחו, מי שהיה אולי המצטיין של הקלאסיקו הקודם בגביע וחיסל את ויניסיוס כמגן ימני, אמר לקראת המשחק: "אני לא מתכונן בצורה מיוחדת לקלאסיקו. זה כמו כל משחק אחר, אבל ברור שהוא חשוב יותר. אני מאוד נרגש לקראת הקלאסיקו הראשון שלי בקאמפ נואו. אבל גם אם ננצח מאבק האליפות עדיין לא הוכרע, זה רק יהיה צעד גדול בדרך לשם".

רונאלד אראוחו ברצלונה ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
שוב יופקד על ויניסיוס? אראוחו בקלאסיקו הקודם/רויטרס

בצד השני, ריאל מדריד אומנם נמצאת במצב קשה בליגה וגם הפסידה ליריבה המושבעת בגביע, אבל חושבת גם על צ'לסי ברבע גמר האלופות כך שלה יש עדיין גם את המשימה האירופית בראש. מי שיחסרו לאנצ'לוטי במשחק הזה הם דויד אלאבה ופרלנד מנדי הפצועים, כך שנאצ'ו צפוי לפתוח שוב בעמדת המגן השמאלי. ויניסיוס, שנוטרל על ידי אראוחו במפגש הגביע, יפתח שוב באגף שמאל של ההתקפה כשבנזמה יהיה החלוץ ופדה ואלוורדה צפוי לפתוח בצד ימין. קמאבינגה צפוי לפתוח הפעם בקישור לצד קרוס ומודריץ' הוותיקים והמנוסים.

עוד בוואלה!

לבנדובסקי: "צריך שינוי או שניים". פדרי ייעדר מהקלאסיקו?

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה סרג'יו בוסקטס מנסה לחסום את שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
יחזיר את ריאל מדריד למאבק האליפות? בנזמה/רויטרס

הרכב משוער ברצלונה: טר סטגן, ז'ול קונדה, רונלד אראוחו, אנדראס כריסטנסן, אלחנדרו באלדה, סרג'יו בוסקטס, גאבי, פרנקי דה יונג, ראפיניה, פראן טורס, רוברט לבנדובסקי

הרכב משוער ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אנטוניו רודיגר, אדר מיליטאו, נאצ'ו, אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס, לוקה מודריץ', ויניסיוס, פדה ואלוורדה, קארים בנזמה.

משחקים נוספים:

ריאל בטיס - מאיורקה (15:00)
אוסאסונה - ויאריאל (17:15)
ריאל סוסיאדד - אלצ'ה (17:15)
חטאפה - סביליה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully