וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "צריך שינוי או שניים". פדרי ייעדר מהקלאסיקו?

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 14:56

חלוץ ברצלונה דיבר על העונה הבאה והסגנון שזכה לביקורת. הקשר הצעיר לא חש טוב, בספרד טוענים: יחמיץ את המשחק ביום ראשון

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

לקראת הקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד ביום ראשון, העניק רוברט לבנדובסקי ריאיון ל-ESPN ודיבר על השינוי שעברה ברצלונה תחת צ'אבי. "חשוב להתאים את עצמך, לשנות ולקחת צעד קדימה - לא לשחק בסגנון אחד אם אין לך את השחקנים המתאימים לכך", אמר. "כולם רוצים לחקות את ברצלונה של פפ. אבל אם תראו את סיטי עכשיו, הם כבר לא משחקים כך. הכדורגל כל הזמן משתנה, לפני 10 שנים כולן רצו לשחק טיקי-טאקה. עכשיו הקבוצות טובות יותר טקטית, הן יותר מוכנות, משנות סגנונות בהגנה תוך כדי משחק".

על אף העונה המצוינת של ברצלונה במסגרת הליגה, החלוץ הפולני חושב שיש מקום לשיפור: "יש פה קבוצה טובה. אולי צריך לבצע עוד שינוי או שניים. אנחנו לא קבוצה מושלמת, אבל אם נעשה עוד כמה שינויים קטנים, נוכל להפוך להיות עוד יותר טובים, עוד יותר תחרותיים".

על הכישלון בליגת האלופות אמר: "היו לנו קשיים וצריך לתקן אותם, כנראה שלא היינו ערוכים להילחם על שלושת התארים הגדולים. זה בלתי אפשרי. זה לגיטימי. אי אפשר לשנות דברים תוך חודש, זה לוקח זמן". על היכולת שלו עצמו סיפר: "ראיתי אתגר בלהגיע לכאן. אני אולי בן 34, אבל גיל הוא רק מספר מבחינתי, אני יודע שביכולתי לשחק עוד כמה שנים ברמות הכי גבוהות".

מה מצפה ביום ראשון בקלאסיקו? "זה המשחק הכי חשוב בעולם, כי כל כך הרבה אוהדים צופים בו. גם אני, כשלא הייתי בברצלונה, תמיד רציתי לראות את המשחק הזה. כעת אני חלק מזה, וזה מדהים". לסיום, שיבח הפולני את חברו להתקפה עוסמאן דמבלה: "הוא מאוד הפתיע אותי באימונים הראשונים. הוא כישרון ענק שיכול להפוך לשחקן הטוב בעולם בעמדה שלו. הוא כבר אחד הטובים, אבל לעתים הוא נפצע".

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
לבנדובסקי/GettyImages, Soccrates Images

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מי שנמצא בספק גדול לקלאסיקו הוא פדרי, שלא חש בטוב ולא לקח חלק באימון הקבוצה היום. לפי "אס", הכוכב הצעיר לא יעמוד לרשות צ'אבי מול היריבה הגדולה, ויחמיץ גם את המשחקים של נבחרת ספרד במסגרת מוקדמות יורו 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully