וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה: "מכה כואבת, ביום ראשון יש משחק גמר מול קריסטל פאלאס"

ארסנל מנסה להתאושש מההפסד הדרמטי לספורטינג, מאמנה: "לא מצאנו את הקצב שלנו". על החמצת הפנדל של מרטינלי: "יגיב היטב - כמו סאקה"

תקציר: ארסנל הפסידה בפנדלים לספורטינג והודחה מהליגה האירופית/ספורט1

אחרי דרמה ענקית שכללה פציעות של התותחנים, שער מחצי מגרש של פדרו גונסאלבש ודו קרב מהנקודה הלבנה, ארסנל הודחה אתמול (חמישי) עם 5:3 בפנדלים לספורטינג ליסבון אחרי 1:1 בתום 120 דקות ו-3:3 בסיכום שני המפגשים. מוליכת הפרמיירליג תפסה את אנטוניו אדאן, שוער הפורטוגלים, ביום יוצא מן הכלל עם תצוגת הצלות מרהיבה, כולל הפנדל הרביעי של התותחנים אותו בעט גבריאל מרטינלי והשוער הספרדי הדף בדרך לרבע גמר הליגה האירופית.

"זו מכה כואבת", הודה מיקל ארטטה. "ממש רצינו לעבור ולהילחם על זכייה בתואר הזה. כל הכבוד לספורטינג. לא מצאנו את הקצב שלנו, אפשרנו להם יותר מדי מרווחים, איבדנו את הכדור הרבה יותר מדי פעמים ובדו-קרב פנדלים זה כמו הגרלה. האכזבה לא תלך לאיבוד, אבל היא מביאה בהירות מסוימת. כעת יש לנו משחק גמר - קריסטל פאלאס".

עוד בכדורגל עולמי

מנג'ר ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
יצליח להתאושש? ארטטה/רויטרס

אם ההפסד עצמו לא מספיק, הרי שבמהלך המשחק איבדה ארסנל את טאקהירו טומיאסו ו-וויליאם סאליבה. "הפציעה של טומיאסו נראית די חמורה, אבל קשה לדעת", אמר ארטטה. "לגבי ווילי, אני לא יודע. הוא לא הרגיש טוב אז נאלצנו להוציא אותו". עדיין לא ברור מי מהשניים יהיה כשיר למשחק הליגה מול פאלאס ביום ראשון. "התמודדנו עם פציעות כל העונה", הוסיף המנג'ר. "היו לנו הרבה פציעות, אבל ידענו כיצד להסתדר. צריך להתאושש מהר, לשחק טוב יותר ולנצח".

על גבריאל מרטינלי, שהחמיץ פנדל מכריע, אמר המאמן: "הוא יגיב היטב. כמובן שהוא מאוכזב מאוד, אבל הוא ילמד מזה, כמו שבוקאיו סאקה למד, ויעבור הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully