וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי מול ריאל או דרבי מילאנזי? הכל לקראת הגרלת ליגת האלופות

שמונה העולות לרבע גמר המפעל יוגרלו ללא הגבלות, עם פנטזיות למשחקי ענק עד הגמר הגדול באיסטנבול. מי הפייבוריטית לזכייה, אילו מפגשים עשויים להיות וכל הפרטים על השלבים הבאים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.3/ספורט1

הגרלת ליגת האלופות תערך מחר (שישי, 13:00) ותקבע את משחקי שלב רבע הגמר, הצטלבויות חצאי הגמר והגמר שייערך ב-10.6 באיסטנבול.

בשלב רבע הגמר אין הגבלות על כל שמונה הקבוצות שנותרו במפעל, מלבד אינטר ומילאן שלא יוכלו לשחק כל אחת בביתן המשותף - הסן סירו - באותן 24 שעות, אלא אם יתמודדו אחת מול השנייה. במילים אחרות, כל קבוצה תוכל לפגוש כל קבוצה אחרת ללא קשר של מדינה, ליגה או האם השתיים נפגשו כבר בשלב הבתים.

שמונה העולות לשלב רבע הגמר:

באיירן מינכן
ריאל מדריד
בנפיקה
צ'לסי
נאפולי
מילאן
מנצ'סטר סיטי
אינטר

עוד בכדורגל עולמי

ריאל מדריד מניפה את גביע ליגת האלופות. JAVIER SORIANO / AFP, GettyImages
הגביע יישאר במדריד? זכייתה של ריאל בעונה שעברה/GettyImages, JAVIER SORIANO / AFP

כאמור, בגלל שאין הגבלות החל משלב רבע הגמר, אפשר לפנטז על מפגשים פיקנטיים כמו ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי בשחזור צמד חצאי הגמר המדהימים מהעונה שעברה או באיירן מינכן נגד צ'לסי בשחזור גמר 2012 שנערך באליאנץ ארנה. נאפולי, שהפכה לאחת הפייבוריטיות לזכייה בהגעתה הראשונה אי פעם לשלב זה, תוכל לפגוש את מילאן או אינטר האיטלקיות ברבע גמר ראשון מאז 2005 אשר כולל שלוש נציגות מארץ המגף, כאשר התמודדות מרתקת במיוחד עשויה להיות דרבי מילאנזי בין הרוסונרי לנראזורי. בנפיקה נראית כמו הקבוצה ששאר הקבוצות ישמחו לקבל, אך אחרי שלב בתים מרשים בו הם סיימו מעל פריז סן ז'רמן, יהיה קשה להדיח את הנשרים שיעשו חיים קשים לכל קבוצה במפעל.

בפן אחר, אחרי שעלו שמונה האחרונות, פורסמו הפייבוריטיות לזכייה במפעל באתרי ההימורים שונים, כאשר ברובם מנצ'סטר סיטי עדיין מובילה עם הכי הרבה סיכויים לזכות לראשונה אי פעם בגביע עם האוזניים הגדולות. באיירן מינכן שגברה על מסי ואמבפה בדרך לרבע הגמר שנייה, בעוד ריאל מדריד, האלופה המהכנת, רק שלישית. נאפולי הדורסנית במקום הרביעי, צ'לסי של פוטר במקום החמישי, בנפיקה שישית ואינטר ומילאן נמצאות במקומות 7-8 בהתאמה.

חואן סבסטיאן ורון אינטר לצד אנדראה פירלו מילאן 2005. GettyImages
ישחזרו את הדרבי ברבע הגמר? ורון ופירלו במשחק האחרון במפעל/GettyImages

משחקי רבע הגמר ישוחקו ב-11 וה-12 באפריל, כאשר הגומלין יהיה ב-18 וה-19 באפריל. שלב חצי הגמר יהיה ב-9 וה-10 במאי, עם משחקי גומלין ב-16 וה-17 במאי. הגמר הגדול באיסטנבול ייערך ב-10 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully