וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה לא זומן לסגל נבחרת צרפת, דשאן: "הנושא סגור מבחינתי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 15:41

כוכב ריאל מדריד, שנעדר מהסגל במונדיאל בשל פציעה לכאורה, שוב נותר בחוץ. אמבפה, גריזמן וז'ירו יובילו את ההתקפה. שני נציגים למשפחת תוראם, מניאן יהיה השוער הראשון אחרי פרישתו של לוריס?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.3/ספורט1

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת, פרסם היום (חמישי) את הסגל שלו לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024 ומי שלא נכלל בסגל הזה הוא קארים בנזמה, הסקורר הגדול של ריאל מדריד. כזכור, בנזמה היה אמור להיות בסגל הטריקולור למונדיאל האחרון, אך נגרע ממנו בגלל פציעה ואוליבייה ז'ירו היה זה שהוביל את החוד.

אלא שבנזמה, שכבש אתמול במדי הבלאנקוס נגד ליברפול, שם מזמן את הפציעה מאחוריו כך שהסיבה לאי זימונו אינה מקצועית. דשאן נשאל על כך על ידי העיתונאים הצרפתים ואמר: "בנזמה? אני יודע שזה נושא שמעניין אתכם. אבל הנושא הזה סגור. זה מאחוריי".

קארים בנזמה, חלוץ נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
מה הסיבה הפעם לאי זימונו? בנזמה/GettyImages, FRANCK FIFE

מי שיובילו את ההתקפה של סגנית אלופת העולם הם כמובן קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן, מרכוס תוראם וקולו מואני, הגיבור הטראגי של הגמר מול ארגנטינה. גם קפרן תוראם, אחיו של מרכוס ובנו של ליליאן תוראם שמשחק בניס, קיבל זימון בכורה. הסגל הזה לא כולל את שני הפורשים הוותיקים - השוער הוגו לוריס ורפאל וראן בלם מנצ'סטר יונייטד. ניקו מניאן שוער מילאן אמור לשמש כשוער הראשון במקום הקפטן היוצא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הסגל המלא

צרפת תפתח את קמפיין המוקדמות שלה עם מפגש ביתי לוהט מול הולנד החזקה, במה שיהיה משחקה הראשון מאז ה-3:3 הבלתי נשכח וההפסד לארגנטינה בפנדלים בגמר המונדיאל. כעבור שלושה ימים היא תצא לדאבלין ותתארח אצל אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully