וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק הודה: "צריך חיזוק איכותי כדי לחזור למקומות בהם היינו"

בלם ליברפול יודע: "אם נגיע לליגת האלופות, זה יעזור לנו למשוך את השחקנים הטובים בעולם. צריך למצוא מחדש את היציבות שלנו"

תקציר ניצחונה של בורנמות' 0:1 על ליברפול/ספורט1

לאחר ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, כל שנותר לליברפול כדי להציל את העונה העגומה הזו הוא להתברג בטופ 4, ולשחק במפעל האירופי הבכיר גם בעונה הבאה. שחקניו של יורגן קלופ ניצבים כרגע במקום השישי בפרמיירליג עם 42 נקדות בלבד - שש פחות מטוטנהאם הרביעית, אף שלמרסיסיידרס יש משחק חסר.

מאחורי הקלעים, עוסקים במועדון כבר בעונה הבאה. רוברטו פירמינו כבר אישר שבכוונתו לעזוב בקיץ, החוזים של נאבי קייטה, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין וג'יימס מילנר יסתיימו בקרוב, וגם ארתור מלו יסיים את עסקת ההשאלה שלו וישוב ליובנטוס.

"מן הסתם, שחקנים הולכים לעזוב", אמר הערב (חמישי) וירג'יל ואן דייק. "כבר הודיעו על כך. אם נרצה להגיע למקומות בהם היינו בחמש השנים הקודמות, נזדקק לחיזוק איכותי, בעיקר על רקע השחקנים שעוזבים אותנו. כולם יודעים שזה יהיה מאוד קשה, יהיה קשה למצוא את השחקנים הנכונים, אבל המועדון צריך לטפל בזה. עדיין נותרו עוד הרבה משחקים, ואנחנו רוצים להגיע לליגת האלופות. זה יעזור לנו למשוך את השחקנים הטובים בעולם".

וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
זקוקים לשינוי. ואן דייק/רויטרס

עוד בכדורגל האנגלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לאחר פגרת הנבחרות, תפגוש ליברפול את מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וארסנל, תוך שמונה ימים. "זה יכריע, כולנו מודעים לכך", אמר הבלם ההולנדי. "לא הצלחנו למצוא יציבות העונה, כפי שהיתה לנו בשנים קודמות, אבל צריך להחזיר אותה. זה נשמע פשוט, אבל זה הדבר הכי קשה בכדורגל. ניתן כל מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully