וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: אמביד עקף את יוקיץ' והפך לפייבוריט במירוץ ל-MVP

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 21:04

לראשונה זה זמן רב, חלף כוכב פילדלפיה על פני סנטר דנבר בסוכנויות ההימורים. גם יאניס מצמצם פערים במקום השלישי: "הקריטריונים כל הזמן משתנים". בוגדנוביץ' סגר על חוזה של 68 מיליון דולר לארבע שנים באטלנטה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.3/ספורט1

עד לפני מספר שבועות, ניקולה יוקיץ' היה המועמד המוביל לזכות בפעם השלישית ברציפות בתואר ה-MVP של העונה הסדירה, ובכך להצטרף לרשימה אקסלוסיבית מאוד (היחידים שעשו זאת עד כה: ווילט צ'מברליין, ביל ראסל ולארי בירד). אלא שבזמן האחרון, חל מהפך בשיח של התקשורת האמריקאית - ומתברר שגם סוכנויות ההימורים הבינו לאן נושבת הרוח.

לפי ESPN, ג'ואל אמביד הפך הערב (חמישי), ביום הולדתו ה-29, לפייבוריט לתואר, אחרי זמן רב במקום השני. ההפסדים של דנבר בשבועיים האחרונים, בצירוף עונה סטטיסטית מדהימה של כוכב פילדלפיה (33.5 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-1.7 חסימות למשחק) וכן, ככל הנראה גם מיאוס של המצביעים, הפכו את הקמרוני למועמד המוביל לזכות בתואר הנכסף, בו מעולם לא זכה.

יש לציין שמספריו של יוקיץ' מרשימים לא פחות: 24.7 נקודות (63 אחוז מהשדה). 11.9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים לערב. ובכל זאת, 85 אחוז מההימורים שהתקבלו בשבוע האחרון בסוכנות סיזרס, היו על אמביד. רק שישה אחוז מההימורים הלכו לכיוונו של הכוכב הסרבי.

גם סיכוייו של יאניס אנטטוקומפו לזכייה בתואר השתפרו בשבוע האחרון, וכרגע הוא עומד על יחס של 3-1 (לעומת 9-1 עד לא מזמן). "מה זה בעצם תואר ה-MVP?" תהה היום הגריק פריק. "מי שקולע הכי הרבה נקודות? מי שהכי יעיל? מי שהכי דומיננטי? לפעמים, השחקן הכי טוב הוא לא השחקן הכי חשוב בקבוצה. אצלנו, לדעתי, ברוק לופז הוא כל כך חשוב. הקריטריונים לפרס הזה כל הזמן משתנים. אני לא יכול לשלוט בזה".

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד לצד שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. Mitchell Leff, GettyImages
התואר יילך לאחד מהם? יוקיץ' ואמביד/GettyImages, Mitchell Leff

עוד ב-NBA

בוגדן בוגדנוביץ', שאמור היה להפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב, סגר על חוזה חדש באטלנטה של 68 מיליון דולר לארבע שנים. הגארד הסרבי סבל העונה ממספר פציעות, ובכל זאת העמיד ממוצעים של 14.1 נקודות (40 אחוז ל-3), 3.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק עבור ההוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully