וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי הראשונה שהגיעה ל-50 ניצחונות העונה: "קבוצה מיוחדת"

הבאקס הבטיחו פלייאוף, יאניס: "אנחנו במקום טוב, צריך להישאר צנועים". פיניקס כועסת על השיפוט: "זה לא הוגן, זה מגוחך"

למשך שלבים ארוכים של העונה הסדירה, נדמה היה שבוסטון תשיג את המקום הראשון במזרח. אלא שבחודשיים האחרונים הכל התהפך: מילווקי יצאה לרצף ניצחונות אדיר, והלילה (בין שלישי לרביעי) היא גם הפכה לקבוצה הראשונה שמגיעה ל-50 ניצחונות העונה. אחרי 104:116 על פיניקס, הבאקס נראים בדרכם הבטוחה להשגת המאזן הטוב בליגה עם תום העונה הסדירה, ואיתו יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. על הדרך, הבטיחו הלילה רשמית את מקומם בפוטס-סיזן, ואנחנו רק באמצע מרץ.

עוד ב-NBA

"הבטחנו פלייאוף? אין מצב!" אמר יאניס אנטטוקומפו המחויך בסיום. "באמת? באמת עשינו את זה? זה מרגיש טוב". הגריק פריק שסיפק 36 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים הוסיף: "צריך להמשיך ככה, לבנות הרגלים טובים. בשלושת המשחקים האחרונים היתה אווירת פלייאוף, וזה טוב לנו. זה טוב מאוד שאנחנו גם מפסידים לפעמים, ומוצאים את עצמנו בפיגור 10, וחוזרים למשחקים. זה משפר אותנו. אני שמח שאנחנו הראשונים שמבטיחים את הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אם זה לא מספיק, הרי שהיה זה הלילה השני ברציפות שמילווקי משחקת, אך היא כלל לא נראתה עייפה. "מבחינתי היא אחת משלוש הקבוצות הטובות במערב", אמר יאניס. "הכל בראש. האם אנחנו הולכים להרים ידיים כי אנחנו קצת עייפים או פצועים? או שנילחם וננסה לנצח? אנחנו טובים. אנחנו במקום טוב כרגע, אבל צריך להישאר צנועים".

מילווקי מובילה בשלושה משחקים על בוסטון בפסגת המזרח, כשנותרו עוד 13 משחקים לתום העונה הסדירה. "להגיע לפלייאוף בליגה הזאת זה קשה", טען מייק בודנהולצר. "אסור לקחת את זה כמובן מאליו. יש פה קבוצה מיוחדת, והפוקוס של כולם רק הולך ומשתפר". ג'רו הולידיי הוסיף: "יש פה איזון טוב, בכל רגע נתון מישהו אחר יכול להתפוצץ".

אחת הסיבות לניצחון של הבאקס היתה ההבדל בזריקות העונשין - מוליכת המזרח הגיעה לקו 37 פעמים (יאניס דייק ב-14 מ-24 בלבד), בעוד הסאנס ביקרו בקו העונשין 16 פעמים בלבד.

"זה לא הוגן", טען מונטי וויליאמס. "דווין בוקר הגיע לקו שלוש פעמים בלבד, וג'רו הולידיי אחד השומרים הכי פיזיים בליגה. יאניס זרק 24 פעמים. זה מגוחך. קשה לקבל את זה". כריס פול הסכים, וכשנשאל על הנושא, אמר לעיתונאים האמריקאים: "תכתבו מה שאתם רואים. אתם רואים את אותו חרא שאני רואה". דווין בוקר אמר: "אני לא יודע מה להגיד. זה קשה. מבחינתי, לפחות חלק מהעבירות שנשרקו לנו היו צריכות להיות תוקף ליאניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully