וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר "נהייתה קצת רכה מדי", יוקיץ' ישלם על כך בתואר ה-MVP?

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:01

הנאגטס הפסידו בפעם הרביעית ברציפות ("אנחנו נינוחים מדי"), סקיפ ביילס: "איך יוקיץ' פייבוריט ל-MVP לפני אמביד?"

משהו לא טוב עובר על דנבר. עד לפני מספר שבועות, היה ברור לכל כי מדובר בקבוצה הטובה במערב, אולי גם הטובה בליגה. על המקום הראשון בקונפרנס ניקולה יוקיץ' וחבריו ככל הנראה ישמרו - הם רחוקים ארבעה משחקים מממפיס המעורערת - אך הפלייאוף בפתח, וכעת הם נראים פגיעים מאוד.

הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמו הנאגטס הפסד רביעי ברציפות בפעם הראשונה העונה, הפעם 125:110 לטורונטו. "אנחנו נינוחים מדי, ואי אפשר להיות נינוחים מדי כשנותרו 13 משחקים לעונה", אמר המאמן מייק מאלון. "חייבים למצוא דרך להחזיר לעצמנו את הניצוץ. אולי נהיינו קצת רכים מדי אחרי ההצלחה. אנחנו על נהג אוטומטי כל כך הרבה זמן, מקום ראשון במערב מאז ה-15 בדצמבר. אמרתי לשחקנים שהתרחקנו ממי שהיינו".

ניקולה יוקיץ' סיים עם 28 נקודות שלא הספיקו. בינתיים, עוד ועוד פרשנים טוענים כי רצף ההפסדים הזה יקשה עליו מאוד במירוץ לתואר MVP שלישי ברציפות. "דנבר הפסידה משחק רביעי רצוף ויוקיץ' עדיין הפייבוריט ל-MVP לפני אמביד??? באמת??? איך???" צייץ הפרשן סקיפ ביילס. "אם ג'ואל אמביד לא יזכה ב-MVP, זה יהיה חבל מאוד", הוסיף העיתונאי כריס פאלמר. "הפרס הזה יתחיל לאבד מהמשמעות שלו".

עוד ב-NBA

טורונטו ברחה ליתרון 64:88 ברבע השלישי, דנבר צימקה עד 98:92, אך לא יותר. "כשאתה מוציא כל כך הרבה אנרגיה בניסיון לחזור, לא נשאר לך כלום כדי לסיים את המשחק", אמר מאלון. ג'מאל מארי הוסיף: "חפרנו לעצמנו בור גדול מדי ולא הצלחנו לצאת ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully