וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בסעודיה יגישו למסי הצעה זהה לזו שקיבל רונאלדו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 12:41

אביו של הפרעוש נחת במדינה והצית את השמועות: אל-הילאל תציע 220 מיליון יורו, בחוזה לעונה אחת בלבד: "החלום עדיין בחיים"

כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו מוצגים באל-נאסר/מתוך הטוויטר של אל-נאסר

אביו של ליאונל מסי חורחה נחת אמש (שלישי) בריאד, והצית מחדש את השמועות על מעבר אפשרי של הפרעוש לערב הסעודית. יש לציין כי חורחה מסי הגיע מסיבות מסחריות בלבד, ולא כדי לנהל משא ומתן על הצטרפות של בנו לאחת מקבוצות הליגה, אולם הדיווחים והספקולציות לא פוסקים.

עוד בכדורגל העולמי

לפי ההערכות האחרונות, מסי לא מתכוון להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, ובסעודיה מוכנים לעשות הכל כדי להנחית גם אותו במדינה, ולחדש את היריבות בינו ובין כריסטיאנו רונאלדו. ב"מארקה" טוענים כי "הפוליטיקאים בערב הסעודית מוכנים להגמיש את החוקים ולהגדיל את תקרת השכר כדי להביא את ליאו".

רונאלדו, כמובן, חתם באל-נאסר, מה שהופך את אל-הילאל - הקבוצה המעוטרת בתולדות הליגה - ליעד הפוטנציאלי של מסי, אף שמבחינה חוקית נאסר עליה להחתים שחקנים עד הקיץ. ההצעה, כך נטען ב"מארקה", זהה לזו שקיבל CR7 - 220 מיליון יורו נטו לעונה: "החלום עדיין בחיים, ובריאד לא פוסלים שהוא יתגשם. ההבדל העיקרי הוא שבעוד רונאלדו חתם לשנתיים וחצי, למסי מוכנים להציע חוזה לעונה, כדי להבין האם הוא רוצה להמשיך לשחק במדינה".

יש לציין שמסי כבר משמש כשגריר של ערב הסעודית, כך שהוא כבר מחזיק במערכת יחסים עם המדינה. לפי דיווחים, הוא אף אמור לבקר בה בהמשך החודש, בפעם השלישית תוך שנה.

עוד בוואלה!

"מלחמות הנרקוס של ליאו מסי ורוסאריו": מאחורי הסיפור שמזעזע את ארגנטינה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2022. רויטרס
זה ייתכן? זה אפשרי? מסי/רויטרס

לאחר ההדחה הכואבת בשמינית גמר ליגת האלופות, נטען ב"לאקיפ" כי מסי ערך את משחקו האירופי האחרון בשורות האלופה הצרפתית. "בניית הסגל מחדש תהיה תלויה בהחלטה של מסי", נכתב בעיתון, "אם הוא יבחר לעזוב, לפריז סן ז'רמן יהיה יותר כסף ויותר אפשרויות לשינוי". מלבד הצעת הענק מסעודיה, גם ברצלונה רוצה מאוד להחזיר את הכוכב הגדול בתולדותיה וברקע גם האופציות בארצות הברית, בעיקר מאינטר מיאמי של דייויד בקהאם. קבוצה נוספת ששמה לאחרונה חזר לכותרות היא ניואלס אולד בויס, שחברו הטוב של מסי "קון" אגוארו רמז שבכוונתו לשוב אליה לפני הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully