וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טוטנהאם לא מוכנה למכור את קיין, גם אם תאבד אותו ללא תמורה"

באנגליה טוענים: המגעים על חוזה חדש הושהו, אך התרנגולים לא מוותרים - "הנוכחות והתרומה שלו חשובים יותר מהכסף שאפשר להשיג עליו"

תקציר: טוטנהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1

לפני כשבוע וחצי נטען באנגליה כי מנצ'סטר יונייטד אופטימית בנוגע לסיכוייה לצרף את הארי קיין בקיץ הקרוב, אולם לפי "סקיי", טוטנהאם לא מוכנה לוותר על כוכבה הגדול. התרנגולים לא מתכוונים למכור את מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, אף שהעונה הבאה תהיה האחרונה בחוזהו ובאופן תיאורטי, הוא יוכל לסגור כבר בינואר בקבוצתו הבאה ולעזוב בחינם בקיץ 2024.

כרגע, לפי "סקיי", המגעים על חוזה חדש הושהו: "טוטנהאם סבלנית. הנוכחות והתרומה של קיין למועדון חשובים יותר מהכסף שאפשר להשיג עליו, בעיקר לפני קיץ סוער שככל הנראה יכלול את עזיבתו של אנטוניו קונטה. מנצ'סטר יונייטד מחזרת אחר קיין כבר זמן רב, אבל היא לא יכולה להרשות לעצמה סאגה ארוכה. טן האח רוצה להחתים חלוץ חדש כמה שיותר מהר, אבל אולי היא תצטרך לחכות עד ינואר".

אם קיין יסרב לחתום על חוזה חדש ואכן יהפוך שחקן חופשי בקיץ 2024, באיירן מינכן צפויה להיכנס חזק למירוץ בינואר הבא. הכוכב צפוי לקבל החלטות בנוגע לעתידו בכפוף למקום בו טוטנהאם תסיים את העונה הנוכחית, ובכפוף לזהות מחליפו של קונטה - אם מאוריסיו פוצ'טינו יחזור, כך נטען, קיין צפוי להאריך את חוזהו. גם תומאס טוכל זוכה להערכה ממנו.

הארי קיין טוטנהאם חוגג עם רישרליסון. רויטרס
כרגיל, כל העיניים עליו. קיין/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

עוד בוואלה!

שחקני טוטנהאם מתחננים לפוצ'טינו שיחזור, דניאל לוי פחות מתלהב

לכתבה המלאה

"המקום היחיד שריאלי עבורו זה יונייטד", ניתח פרשן סקיי ג'יימי קראגר. "ליברפול החתימה את דרווין נונייס, סיטי את הולאנד, ולארסנל מן הסתם הוא לא יכול ללכת. אני לא חושב שיהיה מאבק גדול על קיין. באיירן? לדעתי הוא ירצה להישאר באנגליה ולשבור את שיא השערים בפרמיירליג. האם יונייטד תסכים לשלם 100 מיליון ליש"ט עבור חלוץ שעוד מעט יהיה בן 30? לדעתי, אם לא יעזוב בקיץ, יישאר בטוטנהאם עד סוף הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully