וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מסי אפילו בבריטניה: בכל שעתיים נולד "ליאו" באנגליה

אחרי הובלת נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל והכתרתו בפעם השביעית בקריירה כשחקן השנה בעולם, מסי זוכה גם להנצחת שמו בקרב ילדים ברחבי העולם

לאונל (ליאו) מסי נבחר לאחרונה ככדורגלן השנה של פיפ"א בפעם השביעית בקריירה, לאחר שהוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה באליפות העולם בכדורגל, וכעת הוא חושף את מדי התלבושות החדשים של הילדים המלווים את השחקנים בעליה למגרש במשחקי ליגת האלופות. במסגרת שיתוף הפעולה עם מאסטרקארד, נותנת החסות למפעל, הפתיע מסי ילדים אשר נקראו על שמו ומסר להם באופן אישי את המדים.

מחקר שנערך השנה על ידי מאסטרקארד מראה נתון מדהים על פופולריות השם "ליאו", עם עלייה של 350% במספר הילדים הנקראים כך מאז שליונל מסי ערך את הופעת הבכורה המקצועית שלו ב-2004.

מאסטרקארד ניתחה שני עשורים של נתוני שמות תינוקות כדי להעריך את ההשפעה של "הפרעוש" מחוץ למגרש. בנסגרת הניתוח, למעלה מ-77,000 נערים ונערות בבריטניה נקראו בגרסאות שונות של השם 'ליאו' מאז שמסי פרץ לסצנת הספורט ב-2004, עם יותר מ-5,000 תינוקות שקיבלו את השם ב-2021 בלבד. ליאו הוא כרגע שם הבנים ה-6 הפופולרי ביותר באנגליה ובוויילס, וה-3 בסקוטלנד, זאת לעומת ה-57 וה-122 ב-2003.

השם כל כך פופולרי, כך שכל שעתיים נולד "ליאו" בבריטניה, והפופולריות שלו צפויה עוד לגדול כיוון שכ-24% מהאנשים אמרו שהם ישקלו לקרוא לילד עתידי על שם הכדורגלן. כמו כן, 34% מההורים אומרים שמסי הוא הכדורגלן הכי מעורר השראה בכל הזמנים, ו-59% מסכימים שהוא מהווה מודל חיובי לחיקוי לנחישות ומסירות מעוררות השראה.

מדי "הקמע" שילדי מאסטרקארד ילבשו בכל משחקי ליגת האלופות של אופ"א, עוצבו על ידי בית האופנה Vision of Super וכוללים חולצה ומכנסיים קצרים העשויים אך ורק מבדים ממוחזרים, תוך שימוש ב-90% פחות מים, לצד 70% פחות אנרגיה ו-65% פחות טביעת רגל פחמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully