וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד כואב במיוחד: מודי מאור נכנע בגמר הפלייאוף באוסטרליה

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 12:37

שבע דקות לסיום עוד הובילה ניו זילנד ברייקרס 59:66 על סידני קינגס, אך היריבה הגיבה בריצת 0:14, השלימה 69:77 וסגרה עניין עם 2:3 בגמר הפלייאוף כדי לשמור על התואר

מודי מאור וניו זילנד ברייקרס הפסידו היום 77:69 לסידני קינגס, ונכנעו 3:2 בתום סדרת הגמר של הפלייאוף האוסטרלי. המאמן הישראלי היה קרוב מאוד לזכייה באליפות כבר בעונתו הראשונה בקבוצה, אך לבסוף יסתפק במחמאות בלבד לאחר הפסד דרמטי לאלופה, ששמרה על התואר.

שחקניו של הישראלי פתחו מצוין וברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, אך הקינגס חזרו ברבע השני. שבע דקות לסיום עלו הברייקרס ל-59:66, אולם היריבה שוב הגיבה - הפעם עם ריצת 0:14 שסידרה לה מהפך ויתרון 66:73, שתי דקות לסיום, כדי לסגור עניין.

בארי בראון ג'וניור הוליך את הברייקרס עם 22 נקודות, המנצחת קיבלה 21 נקודות מדרק וולטון ג'וניור ו-19 נקודות מאקסבייר קוקס.

מאמן ניו זילנד ברייקרס מודי מאור. Mark Metcalfe, GettyImages
הפסד כואב. מאור/GettyImages, Mark Metcalfe

צפו במשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מאור (37) החל את הקריירה כעוזר מאמן בהפועל חולון, וב-2016/17 נחת בהפועל ירושלים. בנובמבר 2017 החליף את פוטיס קציקאריס כמאמן הראשי, אולם פוטר בחלוף מספר חודשים ופינה את דרכו לעודד קטש. במהלך 2019 הצטרף לדן שמיר כעוזר מאמן בניו זילנד ברייקרס, וכששמיר עזב כדי לשמש כעוזרו של אטורה מסינה במילאנו, מאור הפך למאמן הראשי.

  • עוד באותו נושא:
  • מודי מאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully