וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילמד את הלקח? הסיבות להשעיית מייק ג'יימס - ועתידו במונאקו

הכוכב יצא ביחד עם שחקן פנאתינייקוס דוויין בייקון למועדון אחרי המשחק בשבוע שעבר והופיע לאימון הבוקר מדיף ריח אלכוהול. בצרפת טוענים: מערכת היחסים שלו עם אוברדוביץ' מעורערת, אך הוא יחזור בקרוב - "אם יבין שיש גבולות שלא חוצים"

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

מונאקו הודיעה אמש (שלישי) על השעייתו של מייק ג'יימס, "משום שהפר את החוקים הפנימיים של המועדון". קבוצת היורוליג לא הוסיפה פרטים נוספים, אולם בצרפת חושפים הבוקר את נסיבות ההשעיה.

לפי "לאקיפ", לאחר הניצחון על פנאתינייקוס באמצע השבוע שעבר - ניצחון בו נפצע באצבע במהלך הרבע האחרון - יצא הכוכב האמריקאי לחגוג במועדון לילה ביחד עם שחקן היריבה, דוויין בייקון, איתו שיתף פעולה אשתקד במונאקו. השניים שתו כל כך הרבה, כך נטען, עד ש"בייקון התעלף באימון הבוקר למחרת", ואז לא שותף מול הכוכב האדום בלגרד. ג'יימס עצמו גם כן הגיע שתוי לאימון הבוקר, ו"הכעיס את בכירי המועדון, שמשלמים לו למעלה משני מיליון יורו לעונה". את המשחק מול באסקוניה החמיץ, בשל אותה פציעה באצבע.

עם זאת, לפי התקשורת הצרפתית, מונאקו לא תחתוך את ג'יימס, כשגורם העריך שהוא עשוי לחזור לפרקט - "אם יבין את המסר שנשלח אליו, שיש גבולות שאסור לחצות".

הכוכב לא ייקח חלק במשחק מול וירטוס בולוניה מחר, וזו כמובן לא ההסתבכות הראשונה שלו. ממילאנו הוא נזרק כשאטורה מסינה הגיע למועדון, ומצסק"א מוסקבה הושעה ובהמשך שוחרר בעקבות עימות עם המאמן דאז דימיטריס איטודיס. לפי דיווחים בצרפת, גם מערכת היחסים עם מאמנו הנוכחי סשה אוברדוביץ' מתוחה.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
לא מפסיק להסתבך. ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עוד בכדורסל

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מונאקו קרובה מאוד להבטחת המקום בפלייאוף בשנה השנייה ברציפות, מה שיבטיח לה עונה נוספת ביורוליג למרות שאינה בין הקבוצות המשוריינות. הקבוצה מהנסיכות מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 18 ניצחונות ו-10 הפסדים. ג'יימס מעמיד השנה ממוצעים של 16.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 4.7 אסיסטים ו-1.1 חטיפות בלמעלה מ-31 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully