וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המשחק נגד באסקוניה היה הכי גרוע, זה נהיה אישי"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 12:21

מכבי תל אביב הובסה ב-29 הפרש בספרד בסיבוב הראשון ולקראת המפגש החשוב ביד אליהו (חמישי, 21:05) הודה המאמן: "באסקוניה היא לא שם גדול, אבל קבוצה בכושר מצוין שנלחמת איתנו על המקום בפלייאוף"

לאחר הניצחון החשוב מול פנרבחצ'ה וההצגה הנפלאה מול אנאדולו אפס, תקווה מכבי תל אביב להמשיך במומנטום ולעשות עוד צעד אל עבר הטופ 8 ביורוליג, כשתארח מחר (חמישי, 21:05) יריבה ישירה על ההצלבה - באסקוניה.

ערב המחזור ה-29 מדורגים הצהובים במקום השמיני במפעל עם מאזן של 13:15, בעוד הבאסקים מדורגים במקום השישי עם מאזן זהה. קבוצתו של עודד קטש תנסה לנקום אחרי התבוסה המשפילה שחטפה מבאסקוניה בסיבוב הראשון - 116:87.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
קרב קשה. קטש/דני מרון

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש שעשוי להיות גורלי, אמר קטש: "ככל שמתקרבים לסוף, כל משחק הופך ליותר משמעותי. אולי באסקוניה היא לא שם גדול כמו פנרבחצ'ה או אנאדולו, אבל זו קבוצה בכושר מצוין שנלחמת איתנו על המקום. אנחנו זוכרים את המשחק הראשון שם, זו קבוצה שמשחקת בקצב התקפי יוצא דופן, שיש לה מאמן מצוין ואת אחד הרכזים הכי טובים ביורוליג. זה לא הולך להיות פשוט".

מה השתנה מהמשחק בסיבוב הקודם: "המשחק בבאסקוניה היה הכי גרוע שלנו מכל הבחינות, היה שם שילוב של הרבה מאוד דברים לא טובים. לי חשוב שנזכור את זה, כי אחרי הופעה כל כך גרועה זה כבר נהיה אישי ואני מקווה שכל שחקן יידע לתעל את זה לאנרגיות טובות ואגרסיביות מחר. זה היה נורא. למחוק 29 הפרש מהמשחק הראשון? זה לא משהו שאנחנו חושבים עליו".

השיפור של ג'ייק כהן: "כמו שדיברנו על ג'ון ויפתח לאורך העונה ושחקנים נוספים שרוצים לשחק יותר, הם צריכים לדעת להתמודד עם הסיטואציה. ג'ייק יכול להיות דוגמה לכולם איך צריך להתנהג ולהיות מקצוען, זו אחת הסיבות המרכזיות שהוא כאן במכבי תל אביב ומשחק ברמות האלו".

עוד בכדורסל

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
זוכה לשבחים מקטש. ג'ייק כהן/דני מרון

באסקוניה מגיעה ליד אליהו אחרי ניצחון והפסד בשבוע הכפול - 81:85 מרשים על ריאל במדריד, ולאחר מכן הפסד 102:93 בבית למונאקו. כוכב הקבוצה הבלתי מעורער הוא דריוס תומפסון, מלך האסיסטים של היורוליג, שמספק 11.7 נקודות ו-6.5 כאלה למשחק. לצדו מככבים בקו האחורי גם מרכוס הווארד (15.1 נקודות) למשחק, שהתפוצץ על הצהובים במפגש הקודם ופייריה הנרי (9.9 נקודות למשחק). שחקן הפנים הבולט הוא מאט קוסטלו (10 נקודות למשחק). באסקוניה היא קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג העונה, עם 86.6 נקודות למשחק, והיא מדורגת ראשונה גם בזריקות מחוץ לקשת (29.9) וקליעות מחוץ לקשת (11.1). באסיסטים (19.6) ובמדד (96.8) הבאסקים מדורגים במקום השלישי עד כה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully