וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן עלתה ללא איטלקים בהרכב ואיכזבה ב-1:1 נגד סלרניטנה

הרוסונרי לראשונה בהיסטוריה עלו ללא שחקן מקומי ב-11, דיה (61) מחק יתרון מראשו של ז'ירו (45+1) והותיר אותם במקום הרביעי. נקודה יקרה לקבוצתו של פאולו סוזה, שסופרת שלושה מחזורים ללא הפסד

תקציר: יובנטוס - סמפדוריה 2:4/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם אכזבה נוספת לאלופה מילאן, שפספסה הזדמנות להיצמד לאינטר במקום השני ונותרה במקום הרביעי בעקבות 1:1 ביתי נגד סלרניטנה, קבוצתו של פאולו סוזה שסופרת שלושה מחזורים רצופים ללא הפסד - מאז הגעת הפורטוגלי נכנעה רק ללאציו במשחקו הראשון על הקווים לפני כמעט חודש.

סלרניטנה לא הצליחה לנצח את מילאן מאז 1998 ובחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוציאה ממנה נקודה אחת בלבד, אבל דווקא בסן סירו, אחרי שהרוסונרי חזרו מלונדון עם כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות ובידיעה שאינטר הפסידה לספציה ביום שישי ושעבורם זו הזדמנות להשתוות ליריבה העירונית עם 50 נקודות כל אחת, המארחים לא השכילו לשוב למסלול ורשמו מחזור שני רצוף ללא ניצחון, זכר להפסד לפיורנטינה לפני תשעה ימים, וזה קרה להם במשחק היסטורי - הראשון בתולדות המועדון במסגרת הליגה שבו עולים בהרכב 11 שחקנים שאינם איטלקים.

רפאל לאאו, חלוץ מילאן. Marco BERTORELLO, GettyImages
הוחלף מיד אחרי השער. רפאל לאאו/GettyImages, Marco BERTORELLO

דקה בתוך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עלו הרוסונרי ליתרון ראשון מנגיחה של אוליבייה ז'ירו, שהתרומם נהדר לקרן שהרים איסמעיל בנאסר ונגח את שערו השמיני העונה בסרייה A. שחקן נוסף שכבש שמונה שערים העונה בארץ המגף הוא בולאי דיה, החלוץ הסנגלי של סלרניטנה שהרשית בפעם התשיעית בדקה ה-61, אז זיהה חור ענק בהגנת מילאן, קיבל כדור כשהוא לבדו ברחבה מול מייק מניאן ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה - שער שקבע 1:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום על אף שסטפנו פיולי ניסה לשנות והכניס מהספסל מיידית אחרי השוויון את זלאטן איברהימוביץ' ודיבוק אוריגי, אך הוציא את רפאל לאאו וברהים דיאס.

הקרב על הכרטיסים לליגת האלופות צפוי להימשך עד שריקת הסיום של העונה לאור העובדה שאינטר השנייה עם 50 נקודות, לאציו עם 49, מילאן עם 48 ודולקת אחריהן רומא החמישית עם 47. סלרניטנה בזכות נקודה יקרה נוספת שצברה נותרה במקום ה-16, אבל שמרה על יתרון 7 נקודות מוורונה שמתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחקי המחזור ה-27 באיטליה

ססואולו - ספציה (שישי, 19:30)
אטאלנטה - אמפולי (שישי, 21:45)
מונצה - קרמונזה (שבת, 16:00)
סלרניטנה - בולוניה (שבת, 19:00)
אודינזה - מילאן (שבת, 21:45)
סמפדוריה - ורונה (ראשון, 13:30)
פיורנטינה - לצ'ה (ראשון, 16:00)
טורינו - נאפולי (ראשון (16:00)
לאציו - רומא (ראשון, 19:00)
אינטר - יובנטוס (ראשון, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully