וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אם רוצים לנצח את מכבי חיפה, זו הדרך הנכונה"

מאמן הפועל תל אביב עמד מאחורי הסגנון ההגנתי שלו: "לא מעניין אותי יחסי ציבור, ואז לספוג תבוסה. ידענו שהסיכוי שלנו הוא במחצית השנייה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב נעלה את העונה הסדירה שלה עם הפסד תשיעי ברציפות למכבי חיפה - הפעם 1:0 בבלומפילד הערב (שני). עומר אצילי הכריע עם וולה נהדר מהאוויר (70), לעיניו של היועץ המקצועי החדש ניק האמונד שצפה בהתמודדות מהיציע. בפתיחת הפלייאוף התחתון מצפה לאדומים מפגש מסקרן מול בית"ר ירושלים, בתקווה שלא להסתבך מחדש בקרבות התחתית.

"ברור שההרגשה לא טובה כי הפסדנו", סיכם חיים סילבס. "אני די מאוכזב, במיוחד מהמחצית הראשונה, כי עבדנו על דרכים לצאת החוצה, ידענו שיהיה מאוד לחוץ ולא יתנו לנו לנשום עם הלחץ שלהם. ידענו שאנחנו צריכים להחזיק מעמד ושהסיכוי שלנו הוא במחצית השנייה, כשחיפה תאבד סבלנות. במחצית הראשונה היינו צריכים קצת פעולות אישיות, וזה לא הצליח לנו. בחצי השני היה קצת חוף לחוף, וזה בדיוק מה שלא רציתי. איבדנו את התבנית שלנו. לצערי הרב השער הזה הכריע. קיווינו שדברים יילכו יותר לכיוון שלנו. זה הלך לשם מבחינת המשחק, אבל לא מבחינת התוצאה".

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. אריאל שלום
מאוכזב. סילבס/אריאל שלום

עוד בליגת העל

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המאמן נשאל על הסגנון ההגנתי ואמר: "במשחק כזה, בכלים שלנו מול הכלים שלהם, ואם רוצים לנצח - זו הדרך הנכונה. לא מעניין אותי יחסי ציבור, ואז לספוג תבוסה. היינו צריכים לבוא לפה ולקחת את המשחק הזה לדרך שלנו. ניסינו לעשות את זה, אבל האיכות בסוף ניצחה".

סילבס נשאל האם שוחח עם ניק האמונד ואמר: "דיברתי איתו, דיברנו על הרבה מאוד דברים, פילוסופיתי המשחק כנראה תשתנה ממשחק למשחק, בהתאם ליריבה וליכולות שלנו. אנחנו באים להיות תחרותיים לכל משחק".

אוהדי הפועל תל אביב. אריאל שלום
בשבוע הבא - בית"ר ירושלים. אוהדי הפועל ת לאביב/אריאל שלום

אלן אוז'בולט הוסיף: "המאמן ביקש מאיתנו לשחק הגנתי, פגשנו את הקבוצה הטובה בליגה, ניסינו להפתיע אותם במתפרצות. במחצית השנייה עשינו קצת דברים, אבל לא הגיע לנו לנצח. רצינו ללחוץ, היתה לנו תכנית ללכת קצת יותר גבוה ב-25-30 דקות האחרונות, אבל לא היה מספיק זמן. במפגש הקודם איתם ניסינו לשחק גבוה, וגם לא היה לנו כל כך הרבה קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully