וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה עם תורג'מן לחוזה חדש, קראנקה מנסה להרים: המטרות של מכבי ת"א לפלייאוף

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 10:41

למדו ממקרה גלוך: הצהובים מעלים הילוך בניסיון להאריך את החוזה של תורג'מן, שצפוי לקבל יותר דקות בפלייאוף. קראנקה עודד את השחקנים, במועדון מנסים להרים את המוראל לפני מכבי נתניה: "צריך למצוא את הניצחון שישנה כאן את האווירה"

תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב תיפגש בקרוב עם דור תורג'מן וסוכנו במטרה לפתוח במשא ומתן כדי להחתים את החלוץ על חוזה חדש במועדון. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, מכבי תל אביב נמצאת בבעיה, שכן החלוץ המוכשר יסיים חוזה בסוף העונה הבאה ותיאורטית הוא יכול להמתין בלי לחתום על חוזה חדש ובחודש דצמבר 2023 לסגור עם קבוצה בחו"ל, כשמכבי תל אביב תראה סכום מאוד נמוך על העברתו, שכן הוא אפילו לא גדל מגיל הילדות בקרית שלום, אלא הגיע בגיל 15 ממ.ס. אשדוד.

במועדון לא מתכוונים להמתין עוד וכבר בקרוב יוצע לתורג'מן חוזה חדש במטרה להחתימו עוד לפני המונדיאליטו בסוף העונה. תורג'מן אמור להיות אחד השחקנים הבטוחים בנבחרת הנוער של אופיר חיים לאליפות העולם באינדונזיה וקרוב לוודאי שאם ירשים את הסקאוטים הרבים ששולחים המועדונים לתחרות, יהיה יותר קשה למכבי תל אביב אחרי זה לפעול כדי להחתים אותו.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אמור להיות אחד השחקנים הבטוחים בנבחרת הנוער של אופיר חיים לאליפות העולם באינדונזיה. תורג'מן/אריאל שלום

אף שלא שיחק הרבה במהלך העונה, במכבי תל אביב מחזיקים מאוד מתורג'מן ואם זה היה תלוי רק במנהל המקצועי ברק יצחקי, הוא היה זוכה להרבה יותר דקות. בשבת בחיפה נכנס החלוץ כמחליף ובדקות הסיום היה לבד בהתקפה כשערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ', כבר היו על הספסל. תורג'מן עשה כמה פעולות מרשימות וזכה למלים חמות מהמאמן אייטור קראנקה.

סביר להניח שבפלייאוף הוא יקבל הרבה יותר תשומת לב אחרי שיש במועדון תחושה של פספוס לגביו. במכבי תל אביב לא יכולים להרשות לעצמם לאבד את הכישרון הכי גדול שלהם בגיל הזה וינסו לסגור על סעיף יציאה בחוזה חדש, שיבטיח למכבי תל אביב דמי מכירה נאים, כשם שידעו לעשות זאת עם אוסקר גלוך.

בנבחרת הצעירה של ישראל עד גיל 21 גם בונים על תורג'מן ולראשונה שלחו לו אמש הודעה כי הוא נכלל בסגל הרחב של הנבחרת אותה מאמן גיא לוזון לקראת שני משחקי ההכנה המתוכננים בהמשך החודש בקרואטיה ושוויץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
חייבים להתעשת. מכבי תל אביב/קובי אליהו

בתוך כך, במכבי תל אביב מנסים לאסוף את השברים לקראת תחילת הפלייאוף בסוף השבוע הקרוב. איש לא שיער ערב פתיחת העונה, שמכבי תל אביב תהיה כל כך רחוקה מהמירוץ לאליפות 10 מחזורים לסיום העונה, אבל קראנקה, שממשיך לעבוד כרגיל במועדון, ניסה גם אתמול, בבוקר שאחרי התיקו מול הפועל חיפה, לייצב את השורות ולהרים את השחקנים שמחפשים כעת כל דרך כדי לחזור לנצח. "אין כבר יותר מה להגיד. צריך להשיג את הניצחון הזה שאולי ישנה כאן את האווירה ויתחיל דרך יותר טובה. זה הכדורגל והראש מול מכבי נתניה בשבת בניסיון למצוא את הניצחון", אמרו במועדון גם בשיחות עם השחקנים. במועדון רוצים שהשחקנים ירימו את עצמם, לא יבזו את מכבי תל אביב בפלייאוף העליון, לא יובילו להגדלת הפער ממכבי חיפה והפועל באר שבע ויגיעו במומנטום אחר לחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully