וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בילבאו הניפו שטרות לברצלונה ה"מושחתת". צ'אבי: "זה מעציב אותי"

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:58

פרשת נגריירה: נמשכת המחאה בספרד נגד ברצלונה על רקע האישומים על שחיתות והכסף שהועבר לשופט. צ'אבי: "בארסה נשפטת מוקדם מדי. זה לא טוב לחברה שלנו"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

מאמן ברצלונה צ'אבי הרננדס אמר שהוא מופתע ועצוב מהעוינות שהופנתה כלפי ברצלונה על ידי אוהדי אתלטיק בילבאו אתמול (ראשון) במהלך הניצחון 0:1 של קבוצתו בסן מאמס.

ראפיניה כבש את השער היחיד במשחק כדי להחזיר לברצלונה את היתרון של תשע הנקודות בפסגת הליגה, כאשר אוהדי אתלטיק מחו כנגד המוליכה בעקבות האשמות שהמועדון הקטאלוני קנה יחס חיובי משופטים.

הקהל הביתי זרק למגרש במחצית הראשונה שטרות שסומנו ב"מאפיה $" עם הסמל של בארסה, וקרא להוריד את ברצלונה ה"מושחתת" לליגה השנייה.

"אני מכבד את האוהדים בסן מאמס", אמר צ'אבי במסיבת העיתונאים שלו לאחר המשחק. "הם תמיד התייחסו אלי יפה, אבל הופתעתי מהאווירה העוינת כלפי בארסה.

"זה היה עצוב לראות. בארסה נשפטת מוקדם מדי, מה שלדעתי לא טוב לחברה. כל אחד חופשי להשמיע את דעתו, ואני מכבד את כל הדעות, בין אם אני מסכים איתן ובין אם לא, אבל זה עשה אותי עצוב".

האם הוא מצפה לאותה אווירה במשחקים הקרובים אחרים ואם זה ישפיע על השחקנים שלו? צ'אבי אמר: "אין לי משהו נוסף להוסיף, רק שזה מצער אותי... לא דיברנו על זה בחדר ההלבשה עם השחקנים, אנחנו כאן כדי לנצח ומתמקדים בכדורגל. כולנו מקצוענים".

אוהדי אתלטיק בילבאו מניפים שטרות עם סמל ברצלונה וקוראים להוריד אותה ליגה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
אוהדי אתלטיק בילבאו מניפים שטרות עם סמל ברצלונה וקוראים להוריד אותה ליגה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce
מאמן ברצלונה, צ'אבי. רויטרס
כדאי שתתרגל. צ'אבי/רויטרס

התביעה בספרד הגישה ביום שישי כתב אישום על סעיפי שחיתות כנגד ברצלונה לאחר שנחשף על תשלומים מצדה בסך 7 מיליון אירו לחברה בבעלותו של סגן הנשיא לשעבר של ועדת השיפוט בין השנים 2001 ל-2018.

הנשיאים לשעבר סנדרו רוסל וג'וזפ מריה ברתומאו, יחד עם השופט לשעבר חוסה מריה אנריקס נגריירה, נכללים גם הם בין הנאשמים.

בארסה מכחישה בתוקף כל עבירה ואומרת שמעולם לא קנתה שופטים או השפעה, ושהמועדון שילם לנגריירה עבור "דיווחים טכניים על שיפוט".

ביום ראשון בריאל מדריד הודיעו שגם הם יצטרפו לתלונה שהגישו התובעים נגד בארסה, מה שגרם לנשיא הבלאוגרנה, ז'ואן לפורטה, לצייץ שוב את "חפותו" של המועדון, בטענה שהם "הקורבנות של קמפיין" נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully