וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע, נשמות: 0:1 דרמטי לברצלונה על אתלטיק בילבאו בסן מאמס

בוסקטס בישל לראפיניה מחזור שני רצוף (45+1), שער של איניאקי וויליאמס בדקה ה-87 נפסל על ידי שופטי המסך וטר סטגן במשחק ענק שמר על שלוש הנקודות ויתרון 9 בפסגה מריאל מדריד שבוע לפני הקלאסיקו בקאמפ נואו

המחזור ה-25 בליגה הספרדית הגיע לשיאו הערב (ראשון) כאשר המוליכה ברצלונה התארחה בסן מאמס אצל אתלטיק בילבאו ותשוב ממנו עם 0:1 יקר, שבוע שני שבו היא מנצחת על חודו של שער אחרי בישול של סרג'יו בוסקטס לראפיניה והפער מריאל מדריד שוב עומד על 9 נקודות, שבוע לפני הקלאסיקו ביום ראשון הבא בקאמפ נואו.

עוד קודם לכן, ריאל סוסיאדד הרביעית הסתפקה ב-1:1 אצל מאיורקה, אבל גם בטיס החמישית סיימה באותה תוצאה מול ויאריאל ואילו סביליה נמלטה מהקו האדום בזכות 1:2 חשוב על אלמריה.

עוד בכדורגל עולמי

ראפיניה, קשר ברצלונה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בכושר נפלא. ראפיניה חוגג בסן מאמס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 1:0

צ'אבי ושחקניו שרדו מותחן נוסף, השיגו את ה-0:1 התשיעי שלהם העונה ושמרו בפסגה על יתרון 9 נקודות מריאל מדריד, בדיוק שבוע לפני הקלאסיקו הגדול בקאמפ נואו.

אם בשבוע שעבר ברצלונה גברה 0:1 על ולנסיה, במשחק בו חסרה בין השאר את גאבי ורוברט לבנדובסקי ונאלצה לשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקת רונאלד אראוחו, הערב בסן מאמס היא קיבלה בחזרה את גאבי ולבנדובסקי, שבוע שני ברציפות עלתה ליתרון מבישול של סרג'יו בוסקטס לראפיניה ובעיקר חייבת המון תודה למארק אנדרה טר סטגן, שוער הקבוצה שהציל אותה בדקות הסיום, וכן לשופטי המסך שפסלו שער שוויון של הבאסקים בדקה ה-87 בעקבות נגיעת יד בעיגול האמצע, בעת חטיפת הכדור בדרך לשוויון שנפסל מבעיטה של איניאקי וויליאמס.

בילבאו, קבוצתו של אקס ברצלונה ארנסטו ואלוורדה, רוצה מאוד לחזור למאבקים על הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה והיא הוכיחה שהיא ראויה להיאבק על מקומה בצמרת כאשר במשך דקות רבות עצרה את ברצלונה והייתה קרובה להבקיע, אבל לא הצליחה להכניע את טר סטגן שסיפק מספר הצלות נפלאות ו-ואלוורדה הפסיד לברצלונה בפעם התשיעית בתשעה משחקים שאימן מולה בקריירה, ובפעם השישית ברציפות הקבוצה שלו לא הצליחה להבקיע מול הקטלאנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראפיניה, קשר ברצלונה. רויטרס
ראפיניה מניף את רגל ימין ובועט לרשת/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: טורס קיבל כדור מצד ימין, הניף את הרגל ושלח כדור חד ליד הקורה והחוצה. הזדמנות טובה לברצלונה בפתיחה.

דקה 17: כדור עומק לעבר לבנדובסקי מצא אותו לבדו מול אגירסבאלה, שהגיב מצוין, ירד לכדור ומנע מהפולני להבקיע.

דקה 33: איניאקי וויליאמס בעט כדור חזק שטר סטגן הדף לקרן, ממנה ראול גרסיה נגח למשקוף. איזה פספוס של הבאסקים.

דקה 45+1: גול! רגע לפני הירידה למחצית, ברצלונה עלתה ליתרון. שבוע שני ברציפות שבוסקטס מבשל לראפיניה, שהניף את רגל ימין ומתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה של אגירסבאלה, כדור שנעצר רק ברשת. הקוון הניף דגל לנבדל, שופטי המסך הפכו את ההחלטה והשער אושר.

דקה 52: באלדה חלף במהירות על שני שחקני בילבאו והרים כדור מדוד למרכז הרחבה, לבנדובסקי נגח בעוצמה כדור שחלף סנטימטרים ליד הקורה ויצא.

דקה 71: ברנגר הגיע למצב מסוכן מאוד, הטוב שיותר של בילבאו, אבל בעט לקורה של טר סטגן וברצלונה ניצלה.

דקה 79: דאבל פס של הבאסקים הוביל לבעיטה אדירה של מוניאין מחוץ לרחבה, טר סטגן בזינוק גדול הדף. דקות מצוינות של אתלטיק שלוחצת להשיג שער שוויון.

דקה 87: שער של אתלטיק בילבאו נפסל! איניאקי וויליאמס נשלח לאחד על אחד מול טר סטגן שהפעם כבר לא יכול היה להושיע, אבל שופטי המסך פסלו את השער בעקבות נגיעת יד של מוניאנין כאשר חטף כדור לדה יונג במרכז השדה.

דקה 90+3: ברצלונה שורדת כמעט כנגד כל הסיכויים. תחילה טר סטגן מנע שער מיורי, מרכוס אלונסו מנע שוויון בכדור החוזר כשעמד על קו השער והרחיק.

שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר סטגן. ANDER GILLENEA, GettyImages
טר סטגן הצטיין במאני טיים ושמר על שלוש הנקודות/GettyImages, ANDER GILLENEA
לי קאנג-אין שחקן מאיורקה. Alex Caparros, GettyImages
שבר בצורת של כמעט חמישה חודשים. לי קאנג-אין/GettyImages, Alex Caparros

מאיורקה - ריאל סוסיאדד 1:1

משחק רביעי ללא ניצחון לרביעית בטבלה, שאיבדה יתרון במגרש בו ניצחה בשני הביקורים האחרונים שלה. דויד סילבה בישל לקרלוס פרננדס שהכניע את פרדראג ראיקוביץ' כבר בדקה השלישית וחגג שער ליגה ראשון העונה, אבל מאיורקה, למרות חסרונו של מלך שעריה ודאט מוריץ' המוצהב, הצליחה להשוות מרגלי הקוריאני לי קאנג-אין בדקה ה-50. שער של רובין לה נורמן האורח נפסל בדקה ה-61 וחברו לקבוצה מיקל מרינו הורחק בדקת הסיום, חמש דקות אחרי שמאיורקה כמעט השלימה מהפך עם כדור של אמאת אנדיאיי לקורה.

יאסין בונו שוער סביליה מפונה על אלונקה. Fran Santiago, GettyImages
רגע מדאיג. יאסין בונו/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אלמריה 1:2

ניצחון קריטי לחבורה של חורחה סמפאולי, שהייתה במקום ה-19 והלפני אחרון וקפצה עד למקום ה-13 בזכות שלוש הנקודות היקרות הללו בקרב התחתית. אלמריה, שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום ולא ניצחה משחק חוץ בלה ליגה מאז פברואר 2015 (16 ניסיונות), דווקא הוליכה משער מהיר של המגן סרחיו אקיימה תוך 100 שניות בלבד, אבל סביליה התאוששה וזאת למרות פציעה קשה של השוער יאסין בונו שפונה על אלונקה (37). לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי איזן מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובן ארצו אריק לאמלה השלים את המהפך בנגיחה בדקה ה-73, 10 דקות לאחר שקם מהספסל ודווקא אחרי שתי החמצות אדירות של אלמריה.

אריק לאמלה שחקן סביליה חוגג שער. GettyImages
שער ליגה ראשון אחרי כחמישה חודשים. אריק לאמלה/GettyImages

ויאריאל - בטיס 1:1

שתי הקבוצות פספסו הזדמנות להתקרב לריאל סוסיאדד הרביעית והסטטוס-קוו נשמר. פפה ריינה בן ה-40.5 שמט כדור של רודרי בצורה אומללה וראה את בורחה איגלסיאס דוחק ממטר בדקה ה-38 ומעניק לבטיס יתרון, אבל ירמי פינו השווה בדקה ה-57 אחרי בישול נפלא של רמון טראטס ושער שאושר בסיוע ה-VAR. בטיס חמישית עם 42 נקודות, ויאריאל שישית עם 38.

בורחה איגלסיאס שחקן בטיס כובש מול חואן פוית, פפה ריינה שחקני ויאריאל. Aitor Alcalde, GettyImages
איזו טעות. בורחה איגלסיאס דוחק אחרי המתנה מפפה ריינה/GettyImages, Aitor Alcalde

המחזור ה-25 בליגה הספרדית יינעל עם המפגש בין אתלטיקו מדריד לג'ירונה (שני, 22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully