וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבוק עם ביל והמסר ברשת: אבדיה רגוע למרות הירידה במספרים

שחקנה של וושינגטון חזר לא טוב מפגרת האולסטאר ובארה"ב יודעים שהוא "חייב לנצל את ההזדמנויות", אך הכוכב תומך והישראלי מייעץ לעצמו: "אל תקשיב לרעשים מסביב"

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

מגמת הירידה של וושינגטון נמשכה הלילה (בין ראשון לשני) עם הפסד 112:93 בפילדלפיה, החמישי בשישה משחקים והשביעי מתוך עשרת האחרונים של הוויזארדס, שאיבדו לעת עתה את המקום בפלייאין ומדורגים 11 במזרח עם המאזן השישי הכי גרוע ב-NBA. במקביל, זו גם תקופה לא טובה לדני אבדיה שהפעם הסתפק ב-4 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-24 דקות על הפרקט.

המספרים מראים די בבירור שפגרת האולסטאר לא באה בזמן טוב מבחינת הפורוורד הישראלי. ב-14 המשחקים שקדמו לה, אבדיה קלע 10 פעמים בדו ספרתי, בעוד בתשעת המשחקים שנערכו מאז הוא רשם ספרות כפולות רק פעמיים בטור הנקודות. ואם לפני משחק הכוכבים עמד הממוצע שלו על 9.1, כשהוא זורק 7.5 פעמים למשחק מהשדה, אחרי הפגרה הוא ירד ל-6.7 ו-5.8 בהתאמה.

באתר "Wiz of Awes" הגדירו את העונה של אבדיה כרכבת הרים, וכדוגמא לכך הזכירו כי אחרי שקבע שיא קריירה של 25 נקודות מול סן אנטוניו לפני כחודש וחצי, במשחק הבא נעצר הישראלי על 2 נקודות בלבד. "זה רק מוכיח שאבדיה צריך להיות יותר מעורב בהתקפה אם הוויזארדס רוצים להצליח. הוא, מצדו, צריך להיות יותר אגרסיבי ועקבי בניצול ההזדמנות שלו כשהוא נוגע בכדור, כדי להרוויח יותר דקות".

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
אבדיה זורק. הוא עושה את זה פחות מאז פגרת האולסטאר/רויטרס

ייתכן שזה מה שאמר לו הלילה בראדלי ביל. בארצות הברית דיווחו כי באחד מפסקי הזמן במהלך הרבע הרביעי, כוכב וושינגטון ניגש במיוחד לאבדיה ובמשך שניות ארוכות לחש באוזנו מסר שהישראלי כנראה העריך, שכן הוא הגיב בחיבוק קצר לביל.

הבוקר אבדיה עצמו העביר מסר, שדי מתאר את הגישה שלו לתקופה הפחות טובה מבחינה אישית: "אל תקשיב יותר מדי לרעש מסביב. תאהב את עצמך, תאהב את מה שאתה עושה, תאהב את הדרך שבה אתה עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully