וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ערב מאכזב לדני אבדיה: אמביד והארדן פירקו את וושינגטון

וושינגטון ספגה הפסד שלישי רצוף, 112:93 לסיקסרס, ואיבדה את המקום בפלייאין. אבדיה הסתפק ב-4 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה, פילדלפיה רשמה ניצחון חמישי ברציפות בזכות 34 נקודות של אמביד ו-18 ו-14 של הארדן

וושינגטון ודני אבדיה ממשיכים בעונה המאכזבת והלא יציבה שלהם, והפלייאוף מתרחק, אחרי שהלילה (בין ראשון לשני) הוויזארדס הובסו 112:93 על ידי פילדלפיה. וושינגטון ירדה למאזן 37:31 כשהיא סופגת הפסד שלישי רצוף וחמישי בששת משחקיה האחרונים. בנוסף, כרגע היא גם מחוץ לפלייאין ולא בין 10 הראשונות במזרח, מאחר ששיקגו עברה אותה והיא בפיגור של חצי משחק אחרי הבולס.

דני אבדיה המשיך את התקופה הלא יציבה שלו, כשסיים את המשחק עם 4 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה (0 מ-2 מהשלוש). הוא קלע רק סל שדה אחד ב-24 הדקות שלו על המגרש (הוסיף 2 מ-2 מהקו) ואף תרם 3 אסיסטים ו-2 כדורים חוזרים.

ג'ואל אמביד, שחקן פילדלפיה, מול קורי קיספרט, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
בקלות. אמביד/רויטרס

הפורוורד הישראלי בדעיכה: בארבעת המשחקים האחרונים אבדיה עם ממוצע של 4.5 נקודות בלבד למשחק, כשבארבעתם ביחד הוא קלע ששה סלי שדה בפחות מ-30 אחוזי קליעה. בסך הכך בתשעת משחקיו האחרונים היה לו רק משחק אחד שבו הוא קלע מספר דו ספרתי של נקודות, וגם זה היה בהפסד (17 מול מילווקי). עם זאת, הלילה הוא היה מהבודדים בוושינגטון שבדקות שלו על המגרש הקבוצה הייתה במאזן חיובי (3+ במאזן הפלוס/מינוס).

יש לציין שהלילה אבדיה לא היה היחיד בוויזארדס שסבל מערב קליעה חלש: קריסטפס פורזינגיס הסתפק ב-9 נקודות ב-4 מ-15 מהשדה (0 מ-3 מהשלוש), קייל קוזמה קלע רק 12 ב-4 מ-14 מהשדה (1 מ-5 מהשלוש), בראדלי ביל קלע 13 בלבד (5 מ-12 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), וכל הקבוצה ביחד סיימה עם 6 מ-26 מעבר לקשת.

דני אבדיה מול ג'יימס הארדן, וושינגטון וויזארדס מול פילדלפיה סיקסרס. Rich Schultz, GettyImages
בתקופה פחות טובה. אבדיה/GettyImages, Rich Schultz

מנגד, הסיקסרס (22:43) במגמה שונה לגמרי. פילדלפיה שוב נהנתה מערב מוצלח של כוכביה: ג'ואל אמביד קלע 34 נקודות (למרות שלא שיחק בכל הרבע הרביעי), ג'יימס הארדן קלע 18 וחילק 14 אסיסטים, והמארחת רשמה ניצחון חמישי ברציפות כשהיא ממשיכה לדלוק אחרי בוסטון וימילווקי בפסגת המזרח.

הסיקסרס פתחו חזק והוליכו בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון, בהמשך וושינגטון התקרבה וצימקה ל-3 ברבע השני ול-8 ברבע השלישי, אבל הפער רק גדל וגדל ככל שהמשחק התקדם והיתרון של פילדלפיה היה בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully